برنامه جدید تلویزیونی مجری جنجالی

«فوتبال ۱۲۰» با بررسی بازی های لیگ های اروپایی و حواشی جذاب آن تدارک دیده می شود.

فردوسی‌پور تهیه کننده برنامه گفت: علاوه بر آیتم های پربیینده قبلی، بخش های جدیدی همچون «خارج از دید» و «ترین های» فوتبال هفته را در برنامه خود جای داده است.

آیتم های فرداشب «فوتبال ۱۲۰» بدین شرح است: تیره روزی های چلسی و اخراج مورینیو، روزهای سخت رئال مادرید با بنیتز و زمزمه های تغییر در نیمکت این تیم، قهرمانی بارسلونا در جام باشگاه های جهان و نیم فصل لیگ اسپانیا، بازگشت اینتر به روزهای اوج با مانچینی، قهرمانی مقتدرانه بایرن مونیخ در نیم فصل بوندسلیگا، بررسی پرونده اخلاقی جنجالی بنزما و والبئونا، بررسی حواشی جالب و بامزه دنیای فوتبال.

علاقمندان می توانند فردا شب ۱۰ دی ماه ساعت ۲۱:۰۰ بیننده این برنامه با اجرای محمدحسین میثاقی باشند.

«به روزترین شب مهتابی» در زمستان

اولین قسمت برنامه زنده «به روزترین شب مهتابی» پنجشنبه شب ۱۰ دی ماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه پنج می رود.

امیرحسین خرمشاهی تهیه کننده «به روزترین شب مهتابی» در توضیح ساختار برنامه اش گفت: این اثر برای پخش شبانه با رویکرد آموزش و فرهنگسازی در حوزه اقتصاد ملی و خانواده با بخش های مختلفی همچون اقتصاد و شعر، اقتصاد و خوشبختی، کارآفرینی و...  روی آنتن می رود.

خرمشاهی ادامه داد: یکی از بخش های این برنامه قلک است که با حضور هنرمندان و خاطرات دوران نوجوانی و جوانی برای کاریابی و استقلال مالی در نظر گرفته شده است.

خرمشاهی تاکید کرد: بخش اقتصاد و شعر با حضور رضا رفیع و مهمان شاعر طنزپرداز اجرا می شود و هیراد حاتمی فر اجرای اصلی برنامه را بر عهده دارد.

تهیه کننده برنامه «به روز ترین شب مهتابی» با اشاره به بخش اقتصاد و خوشبختی این برنامه گفت: در این قسمت از صحبت های کارشناسی مهدی فلاخی مشاور خانواده استفاده خواهیم کرد.

«به روز ترین شب مهتابی» کاری از گروه اقتصاد و توسعه شبکه پنج سیما پنجشنبه شب ها هرهفته ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن می رود.

کاشف اسکلت زن هفت هزار ساله در برنامه «خوبی از خودتونه»

برنامه «خوبی از خودتونه» پنجشنبه ۱۰ دی ماه میزبان یک گروه باستان شناسی می شود.

این برنامه ترکیبی در جدیدترین قسمت خود به سراغ مهسا وهابی می رود که سال گذشته موفق به یافتن یک اسکلت هفت هزار ساله در خیابان مولوی شده بود. این اسکلت اوایل هفته جاری در موزه ملی ایران باستان رونمایی شد. نکته بینی این باستان شناس جوان  از نکات جالبی است که «خوبی از خودتونه» در این برنامه به آن پرداخته است.

 مشاهده تکه های سفال، تعدادی جوش کوره و ... توسط مهسا وهابی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته باستان شناسی در میان حفاری های فاضلاب میدان محمدیه در سال گذشته کاوش های باستان شناسی را به همراه داشت که به کشف اسکلت زن ۷ هزار ساله منجر شد.

میثم زمان آبادی گفتگو با این کاشف جوان به همراه دو تن از تیم کاوش یعنی بهنام قنبری و حامد زیفر را بر عهده دارد. این برنامه مثل همیشه در قالب آیتمی جداگانه، یک پیشنهاد ویژه برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

«خوبی از خودتونه» کاری است از گروه امور اجتماعی شبکه دو و به تهیه کنندگی سمانه فراهانی که بعد از خبر ۲۰ و ۳۰ مهمان مخاطبان خود می شود.