فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی همسرش محمد حسین قاسمی که بیش از این تجربه موفق «شیار 143» را داشتند در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در بخش مسابقه سینمای ایران پذیرفته شد.

بر پایه این گزارش هیئت انتخاب که مشغول دیدن فیلم ها هستند و قرار است آثار سینمایی متنخب برای حضور در جشنواره فجر، فردا در نشست خبری اعلام شود.

در حقیقت فیلم سینمایی نرگس آبیار باید در این دوره رقابت سختی را پشت سر بگذارد. نگاه اصحاب رسانه و بسیاری از سینماگران و منتقدان به دومین اثر بلند سینمایی آبیار است تا شاهد باشند که آیا برای فیلم دوم این کارگردان موفقیت‌های دیگری در فضای رسانه حاصل می‌شود یا خیر.

پس از 70 جلسه فیلمبرداری فیلم سینمایی «نفس» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی ابوذر پورمحمدی، محمدحسین قاسمی و شرکت نورتابان در شهرستان رباط کریم به پایان رسید.

در بخش‌هایی از این فیلم سینمایی از انیمیشن استفاده شده است که توانسته هم کنجکاوی اصحاب رسانه و منتقدان را بر برانگیزد و هم نظر مساعد هیئت انتخاب را با خود همراه کند، باید انتظار کشید و دید که در بخش مسابقه این فیلم نظر هیئت داوران را نیز می‌تواند همچون هیئت انتخاب جلب کند و دید که آیا «نفس» آبیار نفس فجر را می‌گیرد؟!