به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سیما، مجموعه نمایشی شهر دقیانوس روزهای زوج ساعت ۱۵/۲۲ و مجموعه نمایشی شوق پرواز به کارگردانی یداله صمدی جمعه ها ساعت ۱۵/۲۲ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و سریال های خارجی دایره جنایی و پرستاران هر کدام به ترتیب یکشنبه ها و سه شنبه ها ساعت ۱۵/۲۲ پخش می شود .
مجموعه نمایشی «امروز و فردا» به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی داود قچاق یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه ساعت ۳۰/۲۱ از شبکه دو سیما پخش می شود و سریال های خارجی «مرز جنون» شنبه ها ساعت ۳۰/۲۱، «رازهای زندگی» دوشنبه ها ساعت ۳۰/۲۱ و «دهکده خاطرات» جمعه ها ساعت ۱۵/۲۱ از این شبکه پخش خواهد شد.
شبکه سه سیما نیز با پایان ماه مبارک رمضان، ازشنبه هر شب مجموعه نمایشی «پیک راستان» به کارگردانی اکبر خواجویی و تهیه کنندگی حسن اکلیلی را برای پخش در ساعت ۴۵/۲۰ تدارک دیده است. مخاطبان شبکه سه سیما می توانند روزهای زوج ساعت ۲۰ سریال خارجی «کلید اسرار» را تماشا کنند.
شبکه تهران، شبکه پایتخت، شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۱ مجموعه نمایشی " سایه روشن " به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی کاوه افضلی را در کنداکتور پخش این شبکه قرار داده است. مخاطبان این شبکه می توانند بیننده بازپخش این مجموعه درروزهای فردساعت ۱۹ باشند.
شهروندان تهرانی می توانندیک شنبه ها، سه شنبه ها و پنجشنبه ها ساعت ۲۱ به ترتیب سریال خارجی «عملیات ویژه نجات»، «گروه پلیس» و «هشدار برای کبری ۱۱»، را تماشا کنند.
گفتنی است سریال های خارجی شبکه تهران روزهای دوشنبه، چهارشنبه وجمعه ساعت ۱۹ باز پخش می شود.