افسار پنجمین قطعه چاوشی برای شهرزاد/صوت

 

تازه‌ترین قطعه موسیقی سریال شهرزاد، توسط محسن چاوشی ساخته شده است. تنظیم آهنگ این قطعه‌ که «افسار» نام دارد نیز توسط محسن چاوشی انجام شده است. این موسیقی همراه با قسمت چهاردهم سریال شهرزاد رسما منتشر شد.

 

فروش آنلاین سریال نیز مانند همیشه از دو سایت Shahrzadseries.com و filmnet.ir انجام می پذیرد. همچنین وبسایت Emfilm.net ویژه فروش آنلاین هموطنان خارج از کشور است.

امکان سفارش و خرید پستی نسخه های دی‌وی‌دی این سریال از سراسر کشور در سایتmoviekala.com فراهم شده است. هموطنان در سراسر کشور می توانند با مراجعه به این سایت، قسمت های مورد نظر خود را سفارش دهند و با همکاری شبکه پستی کشور درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند. 

سریال شهرزاد به عنوان بزرگترین پروژه سریالی بخش خصوصی کشور به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سیدمحمد امامی، محصول موفق شبکه نمایش خانگی است و دوشنبه هر هفته در سراسر کشور، توزیع و پخش می شود. 

ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، علی نصیریان، مصطفی زمانی، مهدی سلطانی، محمود پاک نیت، پریناز ایزدیار، گلاره عباسی، فریبا متخصص و سهیلا رضوی به همراه ٢٠٠ هنرمند دیگر از بازیگران این مجموعه هستند. 

قطعه موسیقی «افسار» :

صوت