«امین صدیقی» به همراه «محمدرضا جعفری جلوه» مدیر شبکه دو سیما از مراحل ساخت سریال «غیر علنی»‌ در منطقه طرشت دیدن کردند.

گروه تولید «غیر علنی»‌ به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه کنندگی رضا جودی امروز در خانه‌ای قدیمی، در حالی که حدود چهل روز از ضبط می‌گذرد، قسمت هفت این سریال را ضبط می‌کنند. در اصل این خانه در قصه سریال، ستاد انتخاباتی دو تن از کاندیداها است.

جعفری جلوه مدیر شبکه دو سیما در این مراسم در حضور خبرنگاران گفت:‌تا 22 بهمن ماه سریال «کیمیا»‌ و 23 بهمن پشت صحنه این سریال پخش می‌شود.

وی درباره زمان پخش سریال «غیر علنی» نیز بیان داشت:‌ چهارشنبه 24 بهمن ماه نیز سریال «غیر علنی» از شبکه دو سمیا بروی آنتن می‌رود.

برزو ارجمند،بهاره رهنما، متین ستوده،مهران رجبی از بازیگران حاضر در این لوکیشن بودند.

تمام در و دیوارهای این خانه از پوستر و بنرهای بزرگ با عکس برزو ارجمند و بهاره رهنما پوشیده شده است و در کنار عکسشان، شعار انتخاباتی نیز نوشته شده است.

در کنار پوستر برزو ارجمند که نقش یک کاندیدای انتخاباتی را در این سریال ایفا می‌کند،‌ نوشته شده: مردی از جنس بلور! و در زیر آن مشخصات این کاندیدا دیده می‌شود.

در حضور صدیقی و جعفری جلوه سکانسی با بازی ارجمند،رهنما و ستوده که هر کدام در این سریال نقش امیررضا پور کریمی، دختر عمه پور کریمی و نامزد وی را ایفا می‌کنند، ضبط شد.

این سکانس در یک اتاق کوچک مقابل دوربین رفت که در آن درباره جناح بندی در انتخابات صحبت می‌شد و امیررضا پورکریمی خطاب به نامزد و دخترعمه‌اش می‌گفت:‌ من طرف هیچ جناحی نیستم! نه چپ و نه راست،وسط هستم!

داستان سریال «غیرعلنی» مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آن ها عشق به یک دختر را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می داند و در پایان مردم  کاندیدای اصلح را برمی گزیند.

شخصیت اصلی سریال پسرجوانی به نام امیرعباس که کارمند و فعال در قنادی پدر است و عاشق دختری به نام ریحانه که خبرنگار نشریه شهرشان است شده. پدر امیر عباس و پدر ریحانه - مهندس عنایت که در فرمانداری شهر فعال است و فرانک - دختر عمه امیرعباس- که جلسات موفقیت برگزار می کند و به امیرعباس در فعالیت های انتخاباتی کمک میکند از شخصیت های دیگر داستان «غیرعلنی» هستند. رقیبان امیرعباس هم در جریان انتخابات وجود دارند از جمله مهرداد - دوست دوران دبیرستان امیرعباس و فعال در ستادی دیگر که برای شوهر خواهرش است- و رسول - دکتری خیر و معقول که نامزد دیگر همین انتخابات است.

مینی سریال «غیرعلنی» توسط مهدی حمزه و حسین تراب نژاد در 10 قسمت 45 دقیقه ای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی به رشته تحریر درآمده است.