برنامه موسیقی «ساعت 25» پنجشنبه شب هشتم بهمن ماه میزبان رهبر ارکستر و آهنگساز اپراهای باشکوه «پردیس و پریسا»، «رستم و سهراب» «باله سیمرغ» و «سمفونی پرسپولیس» می‌شود.

لوریس چکناواریان بر روی صندلی مهمان این برنامه و در مقابل امیرحسین مدرس مجری کارشناس برنامه قرار می گیرد و در خصوص تجربیات خود، موسیقی کلاسیک و موسیقی ارکسترال سخن می گوید. در این برنامه همچنین شاهد پخش گزیده‌ای از آثار استاد چکناواریان خواهیم بود.

این برنامه همچون روال هر هفته، رأس ساعت 00:30 بامداد جمعه روی آنتن شبکه 5 می رود و بخش های دیگری همچون آیتم‌های «موسیقی فیلم» با سخنان مانی جعفرزاده، «موسیقی نواحی» با سخنان هوشنگ جاوید، «موسیقی اصیل ایرانی» با صحبت‌های مقداد شاه‌حسینی، «موسیقی کلاسیک» و همین طور اخبار و اتفاقات موسیقی برای مخاطبان آن پخش می‌شود.

برنامه «ساعت 25» در راستای تخصصی تر شدن و بررسی جدی‌تر سبک‌های مختلف موسیقی هر هفته بخشی از این برنامه را به گفت‌وگو با یکی از اساتید موسیقی اختصاص می‌دهد که در هفته‌های گذشته مصاحبه با استاد حسین علیزاده، استاد فرهاد فخرالدینی و دیگر بزرگان موسیقی را شاهد بودیم.

برنامه موسیقی «ساعت 25» هر هفته پنجشنبه شب‌ها به‌صورت زنده از شبکه 5 سیما پخش می شود. عوامل و دست‌اندرکاران این برنامه؛ تهیه‌کننده: محمود محمودی٬ کارگردان: احمد اطراقچی٬ سردبیران: حمیدرضا ترکاشوند و زهرا صفایی٬ مجری: امیرحسین مدرس، مدیر تولید: آرش جهانشاه٬ تصویر و نور: مهداد هوشیاری٬ تدوین: سارا معلم، مسعود صنم و شبنم آدینه، دستیاران: عباس هوشیاری، محمد بنایی و روابط عمومی: شیوا خورسند است.