ضربان قلب یدالله صمدی با باتری کنترل می‌شود

سعید کریمی دستیار کارگردان یدالله صمدی ، از آخرین شرایط جسمانی این کارگردان سینما که روز گذشته به دلیل گرفتگی نفس و همچنین قلب راهی بیمارستان شد، گفت: همچنان ضربان قلب یداله صمدی با باتری کنترل می‌شود و منتظریم تا فردا ببینیم که بدون باتری ضربان قلب وی به حالت نرمال باز می‌گردد یا همچنان پایین خواهد ماند که در این صورت باید فکر دیگری کرد.

وی در ادامه افزود: کارگران فیلم سیمایی دلبری همچنان تحت مراقبت‌های ویژه در بیمارستان هستند توکلمان به خدا است و زمان همه چیز را در ارتباط با سایر اقداماتی که باید برای وی انجام دهیم مشخص می‌کند.

کریمی در ارتباط با اینکه طرز کار این باتری که ضربان قلب یدالله صمدی را کنترل می‌کند به چه ترتیب است گفت: این باتری زیر پوست قرار می‌گیرد و ضربان قلب را به صورت نرمال کنترل می‌کند و با آن باتری که به صورت مرسوم در قلب قرار می‌گیرد متفاوت است که کسانی که قلبشان از کار افتاده از این نوع باتری استفاده می‌کنند.

کریمی در ادامه اظهار داشت: یداله صمدی در حال حاضر به هوش است و پزشکان با وی در حال صحبت کردن هستند خوشبختانه حال وی به مرحله سکته نرسید و بیشترین خوشحالی‌مان به این دلیل است که وی را به موقع به بیمارستان رسانیم.

در حال رفتن برای دادن رای بودیم که در مقابل مسجدی که خواستیم داخل شویم وی حالش نامساعد بود که دیگر ما اجازه ندادیم و وی را به بیمارستان رساندیم این در شرایطی است که او خودش اصرار داشت که حتما خودش را پای صندوق رای برساند.

آخرین صحبت‌های پزشک این است که تا فردا نمی‌توان نظر دقیق و مشخصی داد. اما لازم می‌دانم بگویم علت اصلی این حالت‌های صمدی فشارهای عصبی است که برای اکران فیلم «پدر آن دیگری» به وی وارد شد.