شهید والامقام بالااوغلان عباس زاده قره تپه کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران جمعی گردان زرهی  پادگان اردبیل بود که در اولین روزهای حمله رژیم بعثی عراق به خاک پاک میهن اسلامی به منطقه جنوب اعزام که در چهارم آذر ماه سال 1359 حین دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پل کرخه بر اثر بمباران رژیم بعث عراق به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید ارتشی بعد از شهادت در کرخه مفقود می‌شود و نام او در شمار شهدای مفقود الجسد جای می‌گیرد.

از طرفی در سال 1359 اهالی  بومی شهرستان شوش که مجاور رودخانه کرخه زندگی می‌کردند، با پیکر خونی یک شهید با لباس فرم ارتش در کنار رود کرخه مواجه می‌شوند و با مشاهده عبارت " بالااوغلان عباس زاده " بر روی اتیکت و بعد از امضای کاغذی بین خود مبنی بر پیدا کردن جنازه ای بر روی آب پیکر مطهر را در شهر شوش به خاک می سپارند و نام شهید را از روی اتیکت نصب شده بر سینه اش روی مزارش می‌نویسند.

تا به امروز برای اهالی و مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شوش هویت اصلی این شهید نامعلوم و  سوال بی جواب مانده بود که چندی پیش شهید به خواب مادری متعهد و انقلابی از شهر شوش می‌رود و می‌خواهد به خانواده اش خبر بدهند که پیکرش در این شهر است و به این طریق مزار گمشده شناسایی می‌شود. روال شناسایی پیکر مطهر شهید بر اساس ازمایش ژنتیک در جریان است.