«بادیگارد» ۶میلیارد و ۳۰۰میلیونی شد

علیرضا سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره تغییر سرگروه فیلم سینمایی «بادیگارد» گفت: با توجه به تغییر سرگروه سینمایی «بادیگارد» اکران فیلم همچنان در سینماهای تهران و شهرستان ادامه دارد.

وی درباره فروش روز سه شنبه که به صورت نیم بهاء بلیت ارایه می شود گفت: فروش بلیت نیم بهای فیلم در روز سه شنبه خوب بوده است و هم اینک فیلم به فروش 6 میلیارد و 300 میلیون تومان دست یافته است.

 

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در ادامه به تعداد سینماهای فیلم در تهران اشاره کرد و گفت: هم اینک با توجه به  تغییر سینمای سرگروه «بادیگارد» فیلم  در سینماهای کورش، آزادی، ملت، زندگی، ایران، شکوفه، جوان، ماناندانا و... اکران فیلم ادامه خواهد داشت. همچنین فیلم در سینماهای شهرستان با اقبال خوبی مواجه شده و همچنان اکران آن ادامه دارد.

بنابراین گزارش، «بادیگارد» درباره محافظی شخصی است که از جان یکی از شخصیت‌های مهم نظام محافظت می‌کند اما در جایی و براساس حوادثی متوجه می‌شود که او بیش از آن که به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است. محافظ شخصی دچار تشکیک می‌شود و همین امر باعث می‌شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد. اما به دلیل خدمات و خلوصی که در وی وجود دارد او را به محافظت از فرد دیگری می‌گمارند که یکی از فعالان هسته‌ای کشور است.