سریال تلویزیون برای شب‌های قدر

مینی سریال «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی علی پورکیانی مقابل دوربین رفت.

این مینی سریال که اولین تجربه تلویزیونی حسین مهکام محسوب می‌شود طی 5 قسمت برای پخش در شب‌های قدر تهیه و تولید می‌شود.

پیش تولید این مینی سریال از چندی پیش آغاز شد و به تازگی تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است. تدوین این مینی سریال به صورت همزمان توسط حسین غضنفری و همچنین صداگذاری توسط آرش اسحاقی انجام می‌شود.

در این مینی سریال محسن کیایی، رحیم نوروزی، علی استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان «کشیک قلب» به قلم حسین مهکام آمده است: یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه می‌شود.

حسین مهکام که پیش از این نگارش فیلمنامه‌های سینمایی «بیست»، «هیچ»، «برف»، «نقش لیلی»، «چهارشنبه 19 اردیبهشت» و «پدر آن دیگری» را بر عهده داشته است سال گذشته فیلم سینمایی «آزادی مشروط» را روانه اکران کرد.

علی پورکیانی نیز تاکنون تهیه کنندگی سریال «بیداری» و فیلم‌های تلویزیونی همه افتادگان، سپیده، در جستجوی خواستگار، لارستان-6: 30 دقیقه بامداد را بر عهده داشته است.

سایر عوامل این مینی سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای: احسان عباسی.