راز ماندگاری این خواننده چه بود؟

بهنام صفوی خواننده با اشاره به سابقه کاری خود گفت: آغاز به کار من در دنیای موسیقی به طور حرفه‌ای از سال 1379 بوده و قبل از خوانندگی به کار تنظیم مشغول بودم. اولین تک آهنگ من با نام «تمنا» در سال 85 منتشر شد اما اولین آلبومم با نام «عشق من باش» در سال 88، دومین آلبوم با نام «آرامش» در سال 90، آلبوم «فوق العاده» در سال 92 و آخرین آلبومم با نام «معجزه» به تازگی در اردیبهشت 1395 منتشر  شده‌اند.

وی در خصوص راز موفقیت و در اوج ماندن در عرصه موسیقی به مدت ده سال گفت: من فکر می‌کنم در هر کاری به خصوص کار موسیقی، هنرمند باید یک خط مسیر و هدفی داشته باشد و در تمام آثارش آن هدف را دنبال و به آن اشاره کند.

صفوی تصریح کرد: نکته مهم‌تر این است که خواننده باید یک شخصیت کاری داشته باشد، من هم سعی کردم شخصیت و هویت خود را حفظ کنم و به سمت موجی که یک زمانی مثل تب میاد و میرود حرکت نکنم و بیشتر سعی کردم سبک خودم را داشته باشم و آن بهنام صفوی باشم که در ذهن مخاطب مانده است.

وی در خصوص کنسرت‌های اخیرش گفت: غیر از کنسرت‌های تهران، تور کنسرت‌های شهرستان هم شروع شده که در ادامه تورهای قبلی‌ام قرار دارد و این بار در قالب تور «معجزه» به روی صحنه می‌رود.

صفوی اظهار داشت: در 23 اردیبهشت ماه امسال در زاهدان کنسرتی برگزار شد که با استقبال خوبی هم از طرف مردم همراه بود؛ در ضمن در یکم خردادماه هم برای اولین بار در شهر زنجان کنسرت خواهم داشت. برای کنسرت در شهرهای اهواز، کرمانشاه در حال برنامه ریزی هستم که به محض قطعی شدن اجراها از طریق دیگر رسانه ها اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین جمعه 31 اردیبهشت ماه در تهران کنسرت دارم که تدابیر خیلی زیادی برای آن در نظر گرفته‌ایم و این طور فکر می‌کنم که این کنسرت یکی از اجراهای موفق و شب‌های خوبی در آلبوم «معجزه» خواهد شد.

این خواننده بیان کرد: مشغول برنامه ریزی برای کنسرت‌های آلبوم «معجزه» هستم و تا آماده شدن آلبوم بعدی‌ام با تک آهنگ‌هایی در دنیای موسیقی فعالیت خواهم کرد.