لیلا بلوکات ازجدیدترین فعالیت سینمایی‌اش می‌گوید
لیلا بلوکات بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در «دراکولا» و «آس و پاس» بازی کردم که ظاهراً عید فطر هر دوی آن‌ها اکران می‌شود.

 

وی از نقشش در «دراکولا» بیان کرد: خانم‌ها در کل در فیلم «دراکولا» نقش کوتاهی دارند و نقش من را که خواهر زن رضا عطاران است نیز به صورت کوتاه می‌بینید.

 

وی افزود: مخاطب اولین فیلم در ژانر کمدی-وحشت را می‌بیند که مطمئنم موفق خواهد بود؛ چون عطاران و جنس کارهایش به نحوی است که با استقبال روبرو می شود، پس امیدوارم به حد و اندازه خود بدرخشد.

 

این بازیگر در مورد همکاری با عطاران بیان کرد: در کل شخصیت عطاران و همکاری با او را دوست دارم. در کارگردانی نیز بسیار وسواس و کار بلد است و با بازیگران همکاری نزدیکی دارد.

 

وی درباره بازی در «آس و پاس» و نقشش گفت: این فیلم نیز کاری فانتزی است که گروه پررنگی داشت و از کارهای پرفروش خواهد شد. اینجا نقش دختر عربی را بازی می کنم که اتفاق عاشقانه‌ای برایش رخ می دهد و قصه رقم می خورد و محمدرضا شریفی نیا نقش پدرم را ایفا می‌کند.

 

این بازیگر در خصوص علت کم کاری‌اش در سینما اظهار داشت: به علت تغییر مسیر فعالیت و گزیده کاری در سینما حدود سه سال فقط به تئاتر و رادیو پرداختم و کار تصویر انجام ندادم. از طرفی متن، گروه و آدمها برای من در جهت همکاری با فیلم مهم‌تر شده اند و دراین زمینه وسواس بیشتری به خرج خواهم دادم تا زمانی که اثری با کیفیت پیشنهاد شود. اگر در «دراکولا» و «آس و پاس» بازی کردم به این جهت بود که کار کرده باشم و اسمم باشد چراکه این جنس آثار جنس کار من نیست.

 

بلوکات در خصوص بداهه گویی در فیلم های عطاران و معیریان خاطرنشان کرد: در هردوی آنها سعی کردم چیزهایی وارد کنم و چون جنسم جنس کمدی نیست و جدی است، تلاش کردم با موقعیت های جدی لحظات طنزی را خلق کنم که امیدوارم تماشاچی لذت کافی ببرد. از سوی دیگر دستم در بداهه‌گویی باز بود.