اکران نفوذی به تعویق افتاد

به گزارش شهر،حسن علي مرداني تهيه کننده نفوذي دراين باره گفت:اين فيلم پس از ملک سليمان (شهريار بحراني) در نيمه هاي آبان به روي پرده سينماها خواهدرفت.


علی مردانی افزود: قرار بود که فیلم در تیرماه اکران شود، اما به دلیل آنکه پخش کننده «نفوذی» حوزه هنری است و گروه سینمایی استقلال را در اختیار دارد، مسوولان حوزه قصد دارند برای اکران تابستان فیلم «بیداری رویاها» ساخته محمدعلی باشه آهنگر را به روی پرده سینماها بفرستند. با توجه به اینکه پس از پایان نمایش عمومی «بیداری رویاها» فصل اکران ماه رمضان سر می‌رسد، تصمیم گرفتیم نمایش عمومی «نفوذی» را به پس از «ملک سلیمان» موکول کنیم.


اودر پایان گفت: با توجه به استقبال منتقدان و مردم از «نفوذی» درجشنواره فیلم فجر سال گذشته، امیدواریم که در نمایش عمومی نیز از این فیلم استقبال شود.


«نفوذی» ساخته احمد کاوری و مهدی فیوضی در بخش مسابقه فیلم های اول و دوم بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین فیلم اول و دوم را از آن خود کرد. از سویی، دیپلم افتخار بهترین نویسنده بخش نگاه نو به احمد کاوری و داوود امیریان تعلق گرفت و در بخش بهترین کارگردانی به احمد کاوری و مهدی فیوضی برای فیلم «نفوذی» دیپلم افتخار اهدا شد.