آيا شما فكر ميكنيد ايشان با اين زندگي ميتواند فقر چه از نوع فرهنگي و يا اقتصادي و يا هر نوع فقري را درك كند؟ كسي كه آن بالا زندگي ميكند و اكثر سوژه هايش مردم فقير هستند چطور دركي از اين ماجرا دارد جز ....
خوب کی چی؟
حالا این بنده خدا چون دغدغش مردمن و فقر باید خودشم فقیر باشه؟؟!!!!
در ضمن برنامه زنده داره کل سال و زحمت میکشه برا اجرای پر محتوای ماه رمضون
الکی قضاوت نکنید.