شماره ششم هفته نامه " شهر امید" امروز منتشر شد

" شهر امید " که در شانزده صفحه منتشر می شود هفته نامه ای تخصصی درباره فعالیت اجتماعی، داوطلبانه و نیکوکارانه است.

در ششمین شماره، عکس نخست این هفته نامه با عنوان " شهر خدا شهر امیدواران " به آغاز ماه مبارک رمضان اختصاص یافته است.

محسن پیرهادی، صاحب امتیاز و مدیر مسئول هفته نامه " شهر امید " در سرمقاله این شماره، زیر عنوان " به ماه ترین ها خوش آمدید " نوشته است:" فرق است بین روزه دارى که سفره افطارش از رنگین کمان رنگی تر است با روزه دارى که چشم انتظار یک ظرف غذاى نذرى است که اگر محقق شود، قسمت کودکان خانه مى شود. یکى از فلسفه هاى روزه دارى چشیدن درد و رنج آن روزه داران و فراموش نکردن آنها در این ماه و سایر ایام است. "

در صفحات دیگر نیز مطالبی چون "فعالیت های خیریه لذت بخش است " گفت و گویی با هانا کامکار نوازنده و فعال امور خیریه، " روزه داری با طعم سلامت " گزارشی درباره رعایت نکات ایمنی توسط بیماران روزه دار، " سرطان ترسناک است اما غیر قابل پیشگیری نیست " گفت و گو با با مدیر عامل موسسه خیریه دهش پور، " زنانی که آبروی وقف اند " کاروان نیک اندیشی ایرانی چگونه وام دار بزرگ زنان نام دار و گم نام شد، " کارآفرینی با 10 هزار تومان " گفت و گو با موسس تعاونی اعتبار ویژه بانوان، " رتبه بندی الکسا؛ استراتژی کسب درآمد سایت " کسب درآمد در شبکه ها اجتماعی و ... منتشر شده است.

علاقه مندان به دریافت اشتراک و همکاری با هفته نامه شهر امید و نیز انتشار اخبار خیریه ها می توانند با شماره 88004647  تماس بگیرند.