محمدسرور رجایی: آرزوی من، حضور در محضر رهبر انقلاب بود

محمدسرور رجایی از کشور افغانستان و مسئول بخش شعر و قصه افغانستان در حوزه هنری با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهان شناخته شده است، اظهار کرد: جهان یگانگی ذاتی که در شناخت رهبری از ادبیات و علم و هنر وجود دارد را تایید کرده است و همه آرزو دارند در چنین برنامه هایی خدمت ایشان برسند.

وی ادامه داد: از آرزوهای دیرینه من این بود که در شب‌های ویژه شعر و ادبیات، آن هم در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران که آگاهی بسیار فراوانی در ارتباط با ادبیات دارند؛ حضور پیدا کنم.

این شاعر افغان همچنین گفت: نه تنها من، بلکه هر شاعری که در این جلسه شرکت می کند، برای دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی حس خوشایندی دارد و این فرصتی است که در سال یک بار اتفاق می‌افتد. پیش از این که من به حوزه هنری بیایم، در محل کارم، می دیدم دوستان ایرانی‌ام هم به دلیل این که توفیق پیدا کرده بودم و در جلسه شعر رهبری حضور یافته بودم، با حالت غبطه به من نگاه می کردند.

رجایی خاطرنشان کرد: امسال هم این توفیق را پیدا کرده‌ام که در کنار بزرگان ادبیات جهان فارسی، در خدمت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برسم و این حس بسیار خوبی است که بیان آن سخت است. همین که بعدها بتوانیم پیام رسان خوبی از این دیدار باشیم، به وظیفه خود عمل کرده‌ایم.