رزیتا غفاری: علت کم کاری هنرمندان بودجه کم است

رزیتا غفاری بازیگر و کارگردان گفت: تقاضا دارم این بار دولت، سازمان صدا و سیما را حمایت کند چون حمایت نکردن دولت از این سازمان، باعث شده تولیدات به شدت پایین بیاید.

 

غفاری از آخرین فعالیت خود خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول کارگردانی یک سریال عروسکی به نام "ماماهوت" برای شبکه دو سیما هستم که این برنامه تمام گروه های سنی را دربر می گیرد.

 

وی در خصوص تاثیر آثار مناسبتی در کارنامه کاری بازیگران گفت: نمی توان روی اینکه کار مناسبتی تا چه اندازه در کارنامه بازیگر تأثیر مثبت یا منفی می گذارد حساب باز کرد اما به نسبت، سریال های ماه رمضان، پربیننده تر از سریال های غیر مناسبتی است، اما امسال حتی خود من سریال ها را تا این لحظه کمتر دنبال کرده ام.  

 

غفاری یادآور شد: آمار نشان می دهد ما با ریزش بیننده درشبکه های تلویزیونی روبه رو بوده ایم و این مربوط به کیفیت کارها می شود.

 

این بازیگر تصریح کرد:  در اولین سریال مناسبتی ایران به نام " شب آفتابی" حضور داشتم که کار آقای قاسم جعفری بود که این اثر همزمان با سریال "شب دهم" آقای فتحی به روی آنتن رفت.

 

وی افزود: به هر حال هر کسی که در این حرفه مشغول است تمایل دارد درکاری که کارگردان، فیلمنامه و گروه خوب داشته باشد، فعالیت کند و مسلما دوست دارد در کارنامه اش کار خوب داشته باشد. کارگردانی من دلیل بر این نیست که بازیگری را کنار بگذارم بلکه اگر کار خوب و بهتر از کارهای قبل پیشنهاد شود، قبول می کنم.

 

وی خاطر نشان کرد: دلیل کم کاری هنرمندان ما، بودجه کم بوده و این اواخر تلویزیون تماما در حال بازپخش کارها است و به همین دلیل تقاضا دارم که دولت سازمان صدا و سیما را  حمایت کند.