«تیغ کهنه»ی یاراحمدی در مرکز تبادل کتاب رونمایی می‌شود

محمدامیر یاراحمدی، متولد سال 1338 و از پیشکسوتان تئاتر است. او که در حال حاضر ریاست کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ایران را هم بر عهده دارد، جوایز متعدد نمایشنامه نویسی کسب کرده و تا کنون ده ها نمایشنامه از او بر روی صحنه اجرا شده است. از نمایشنامه های مشهور او می توان به طپانچه خانم، وقت خواب ماهی ها، هیچ کس نبود بیدارمان کند، بیوه های غمگین سالار جنگ و اعترافاتی درباره زنان اشاره کرد. از دیگر سوابق او می توان به سردبیری و نویسندگی رادیو در دوره های مختلف اشاره کرد.

کتاب «تیغ کهنه» را نشر آواژ در 75 صفحه منتشر کرده و قیمت آن 7500 تومان است. این کتاب در حاشیه رونمایی در مرکز تبادل کتاب، با 20 درصد تخفیف و با امضای نویسنده عرضه می شود.

این نشست روز پنجشنبه 10 تیر ماه از ساعت 17 الی 18:30 در مرکز تبادل کتاب تهران واقع در چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان مظفر شمالی برگزار می گردد. مرکز تبادل کتاب، مجموعه ی فرهنگی بزرگی است که از حدود یک سال پیش با ایده ی مبادله ی کتاب های خوانده شده با کتاب های جدید آغاز به کار کرده و فعالیت های متنوعی در حوزه ی کتاب دارد. برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب با حضور نویسندگان و مترجمان مطرح کشور، برگزاری جلسات رونمایی از کتب تازه چاپ، برگزاری محافل ادبی، داستانی و شعر و همچنین اجرای طرح های خیریه در حوزه ی کتاب مانند نذر کتاب روستا از جمله ی فعالیت های این مرکز بوده است.

 

مرکز تبادل کتاب همه روزه از ساعت 9 الی 21 و در روزهای تعطیل از 14 الی 21 پذیرای مخاطبان است. علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ی 66177892 تماس حاصل کنند.