محمد رضا ژاله که اخیرا نقش آفرینی وی را در سریال تلویزیونی “معمای شاه” شاهد هستیم، در واکنش به حضور و همکاری پردیس افکاری در شبکه ماهواره ای جم ، مطلب زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

” چندی پیش با هم روی صحنه تئاتر بودیم و فکر کنم آخرین کاری بود که انجام داد . حالا امروز نمی‌خوام در موردش قضاوت کنم. اصلا اهل قضاوت نیستم. ولی خانم پردیس افکاری جز آدم‌های جُنبش انتحاری نبود، اون هم با روحیات مازوخیزیمی که هیچ‌وقت ازش سراغ نداشتم . فقط میتونم بگم ، آستانه تحملش کمتر از ارتفاع لایتناهی جیب برخی حافظان منافع بود.

زمانی که به من چنین پیشنهادی از این شبکه ماهواره‌ای شد و بازتاب رسانه رو به همراه داشت، طیف گسترده‌ای از اطرافیان شروع به شماتت بنده کردند که:

موندی امثال فلان تهیه‌کننده پولتو بخوره و چون نور چشمیِ وجود نکنی شکایت کنی

موندی امثال فلان کارگردان اعتقادات مذهبیت رو به اسارت بگیره

حق با اون‌هاست چرا که آلودگی‌های پشت پرده داستان دستِ کمی از ریزگردهای این روزهای کشورمان ندارد

حالا کی همانند فیش‌های بانکی صدایش طنین انداز رسانه خواهد شد؛ الله اعلم

جهت تنقیح تیتر خبر با عنوان پیشنهاد شبکه ماهواره‌ای مبنی بر دستمزد ١٧٠٠٠ پوندی (٨٦ میلیون) باید عرض کنم این مبلغ مربوط به آژانس مدلینگ در کشور انگلستان بود که در آن خبر دو تا یکی شده بود.این در صورتی است که این شبکه ماهواره‌ای خونه‌ی پٌرش ٣ تا ٥ میلیون دستمزد می‌داد باید یه چیزی هم می‌ذاشتی روش تا یومیه‌ات رو بگذرونی.

مِن حیث المجموع وقتی کسی در این شرایطی چنین تصمیمی رو گرفته و چنین تغییر مسیری رو در مجاری زندگیش میده شک نکنید زیر سایه جبر لاجرم تسلیم حوادث شده است.

من اگه موندم علتی جز نداشتن طاقت شرمنده‌گی در مقابل جمعیت ٨٠ میلیونی‌ایی که از درد ریاضت اقتصادی کمرشون خم شد ولی شکست رو قبول نکردند، بود.

از همین الان نوید روزهای خوب رو می‌دم. فراموش نکنیم که: یداللهُ فوق ایدیهم “