چمران: در شورا نیاز به تنش نیست

مهدی چمران در دویست و هفتاد و ششمین جلسه غیر علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تنش های سیاسی پیرامون برخی موضوعات گفت: فضاهای سیاسی که ایجاد می شود قطعا و یقینا به نفع هیچ کدام از اعضای شورا نیست و مردم نیز از این برخوردها و تنش‌ها استقبال نمی‌کنند.

 

وی ادامه داد: شورا محل جمعی فکر کردن و تعامل و همکاری است ، فضایی است که در آن با وجود تضارب آرا تصمیمات تخصصی گرفته می شود و در این فضا تنش‌های سیاسی جای ندارد.

 

چمران با اشاره به دیدار اعضای شورا با مقام معظم رهبری در ابتدای کار چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: در آن دیدار مقام معظم رهبری تاکید کردند دوره ای که از شورا ها گذشت دوره ای بود که افکار مختلف در کنار هم کار می کردند و این یعنی اصل همفکری و مشورت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز تصریح کرد: ما نیز با اقتدا به سخنان مقام معظم رهبری باید همین رویه را در پیش گیریم و در کنار تضارب آرا به وظیفه اصلیمان که همانا خدمت گزاری به مردم است بپردازیم.

 

چمران افزود: در شورا نیازی به تنش نیست و بهتر است وقتمان را به بررسی تخصصی لوایح و مصوبات اختصاص دهیم تا برای مردم و برای شهرمان مسائل را به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی کنیم تا بهترین تصمیم گرفته شود.

 

چمران گفت : آمدن ما به شورا یک آزمایش الهی است آزمایشی که ما باید انتخاب کنیم می خواهیم خدمتگزار مردم باشیم یا به دنبال مسایل دیگر برویم.