کیمیا علیزاده: پیام‌تبریک رهبری بهترین اتفاق زندگی‌ام بود

رامبد جوان شادی برنامه شب گذشته را به مجموعه صدا و سیما و بخش‌های مختلف رادیو و تلویزیون تقدیم کرد.

کیمیا علیزاده بانوی مدال‌آور ایرانی در المپیک ریو،  شب گذشته مهمان «خندوانه» بود.

علیزاده درباره استقبال مردمی پس از ورود به کشور گفت: زمان حضورم در ایران با استقبال با شکوهی مواجه شدم. افتخار می‌کنم به عنوان یک دختر ورزشکار توانستم رکورد بزنم. امیدوارم در المپیک بعدی شاهد مدال های بیشتر خانم ها باشیم. همچنین زمانی که مقام معظم  رهبری و رییس جمهور برایم جداگانه پیام ارسال کردند، یکی از بهترین لحظه های زندگی‌ام رقم خورد.

 
 کیمیاعلیزاده

وی درباره سختی مسابقات و استرس ناشی از آن اظهار داشت: شب قبل مسابقه استرس داشتم اما به کمک خدا و مربیان به زمین بازی رفتم؛ البته باید بگویم که ایستادن در زمین بازی المپیک به تنهایی سنگین است؛ چه برسد به اینکه بازی کنی!

برنده مدال برنز المپیک ریو اظهار داشت: با دریافت مدال، ثابت کردم دخترها چیزی کم ندارند. حتی حجاب هم برای ما محدودیت نیست. به مدال برنز راضی نیستم و امیدوارم در المپیک آینده، طلا بگیرم.

 

وی درباره پیش‌بینی خود از 20 سال آینده گفت: آینده را نمی توان پیش بینی کرد اما دوست دارم فیزیوتراپی بخوانم؛ چراکه خودم خیلی آسیب دیدم. حتی دستگاه فیزیوتراپی خریدم و خودم را درمان می‌کنم.

 

علیزاده در پایان صحبتی با مسئولان داشت: بازی یک سر برد و یک سر باخت است. به نظرم باید با یک باخت قهرمانان را فراموش نکنیم؛ پسران تکواندو که در المپیک نتیجه نگرفتند اما آنها در بازی های قبل خود قهرمان جهان شده بودند. همچنین از همه عزیزانی که کمکم کردند، تشکر می‌کنم.

در بخش دیگر «جناب‌خان» با هوگوی تکواندو در برنامه حاضر شد و برای کیمیا علیزاده قهرمان المپیک سنگ تمام گذاشت.

در بخشی از این برنامه رامبد جوان با زدن ضربه‌ای به جناب خان او را راهی بیمارستان کرد. گویا هوگویی که بر تن جناب خان بود، آنقدر با کیفیت نبوده و با زدن یک ضربه آرام رامبد، جناب خان نقش بر زمین و برای لحظاتی مصدوم شد.

 

«جناب‌خان» به علیزاده گفت: «به نظر من مدال که گرفتی؛ اسمت هم که «کیمیا»ست. پس دست به هر چی بزنی طلا میشه».

در بخش پایانی سپند امیر سلیمانی استند آپ کمدی خود را پیرامون تغییر عادت های مردم اجرا کرد.