توزیع فیلم‌های شبکه «جم» در خیابان‌های تهران! +تصاویر

در شرایطی که  ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی و هنری از فعالیت‌های خود آمار ارایه می‌دهد و سیدمصطفی ابطحی مدیرعامل این ستاد خبر از فعالیت گسترده آن می دهد این روزها شاهد فعالیت گسترده شبکه غیرمجاز در تهران و شهرهای مختلف هستیم.

 

 فیلم شبکه جم

 

فیلم «اتوپیا» که با حضور بازیگران ایرانی که به جم پیوسته ساخته شده و بسیاری از کیفیت نازل آن صحبت می‌کنند این روزها در شهرهای مختلف توزیع شده است. جالب این که فیلم با شکل و شمایل فیلم‌های مجوز دار ایرانی ارایه شده است و قیمت آن دقیقاً با قیمت آثار ایرانی (4000 تومان) ارایه می شود.

 

 فیلم شبکه جم

 

فیلم «سیندخت» با حضور بازیگران ایرانی و تهیه کنندگی مدیر معاند و ضدانقلاب جم سعید کریمیان در ایران به فروش می‌رسد. این فیلم هم مانند دیگر فیلم‌های ارایه شده در شبکه غیرمجاز با ولت و طراحی فیلم‌های ایرانی ارایه شده و آرم این شبکه ضدفرهنگی هم روی آن نقش بسته است.

توزیع فیلم های ماهواره‌ای در ایران نشان از فعالیت گسترده شبکه غیرمجاز و هدف گذاری این شبکه برای تغییر سبک زندگی ایرانی _ اسلامی دارد که متاسفانه مسئولان فرهنگی کشور به این مهم توجه ندارند.

شبکه غیرمجاز به فعالیت خود ادامه می دهد و  آثارش را نه در سطح خیابان‌ها و به صورت اکران پیاده رو بلکه در سطح سوپر مارکت‌ها ارایه می کند. در این شرایط این سوال مطرح است که ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی وهنری از چه چیزی قرار است صیانت و حمایت کند؟