نمایشگاه درخت به یاد عباس کیارستمی

نگارخانه فرشته آغازین روزهای پاییزی خود را با آثاری از هنرمندان جوان عرصه نقاشی تجربه می‌کند و این بار آثاری در قالب هنرهای مفهومی میهمان گالری این مجموعه فرهنگی ـ هنری می‌شوند.

«درخت» عنوان این نمایشگاه است که آثار ده هنرمند جوان و خوش ذوق حوزه نقاشی را در کنار هم قرار داده و از قضا گردهمایی این آثار بهانه ای شده برای یاد کردن از هنرمند از دست رفته سینمای ایران؛ عباس کیارستمی. 

شرکت‌کنندگان این نمایشگاه هر کدام از چهره های موفق نقاشی امروز کشور هستند که تا کنون تجربه برگزاری نمایشگاه های متعددی به صورت گروهی و انفرادی را داشته اند؛ هنرمندانی چون علی اتحاد، فریدون امیدی، مهناز پسیخانی، علی جدی، جمشید حقیقت شناس، ندا درزی، شهناز زهتاب، سپیده سحر، قدرت ا... عاقلی و سیمین کرامتی که با آثار خود در این مجموعه حضور دارند.

در متن معرفی این نمایشگاه نوشته شده است:

ما درختانی هستیم به پاس کهن ترین و استوارترین درخت ایرانی، در کنار هم ایستاده‌ایم و در انتظار گام‌های سبز شماییم. تا در سایه سار هم، به تمامی خشکسالی‌ها ثابت کنیم، پُر برکتیم همچون بادام، پُر سایه‌ایم همچون بانیان، پُر نغمه‌ایم همچون سرو، پُر اندیشه‎ایم و همیشه سبز همچون عباس کیارستمی.

این نمایشگاه از 9 مهرماه افتتاح می شود و تا چهارم آبان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.