واکنش هنرمندان به درگذشت محمدرضا رستمی | تصاویر

 درگذشت محمدرضا رستمی بعد از عمل جراحی تومور مغزی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، جامعه فرهنگی، هنری و مطبوعات را عزادار کرد.

درگذشت این روزنامه‌نگار با سابقه و دبیر پیشین سرویس فرهنگی خبرآنلاین، در میان هنرمندان بازتاب‌ گسترده‌ای داشت که تعدادی از آن‌ها را به نقل از شبکه‌های اجتماعی خواهید خواند.

بهاره رهنما با انتشار عکسی از زنده‌یاد رستمی نوشت:

«شریف و نجیب و صبور، با وقار و متفاوت، درست اندیش و بی‌قضاوت، حتی یکی از این لغات رو به راحتی نمی شود در وصف کسی به راحتی به کار برد، اما همکار روزنامه نگار و نویسنده ما رضا رستمی همه این‌ها رو داشت، امروز صبح که عکسشون رو دیدم تا همین الان هنوز شوکه‌ام، از روزهای خبرآنلاین، جز گوش سپردن با جان و دل و لبخند خوبش چیزی به خاطرم نمیاد، عجیب روزگاری شده و من نمیفهم‌ام این نسبت عکس رو اینکه این روزها چطور در حالی که انقدر مرگ به ما نزدیک‌تر شده هر روز از زندگی و انسانیت دور می‌شویم. رضا رستمی مرد بزرگی بود و پاک و انسان، روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.»


مجید صالحی هم عکسی از محمدرضا رستمی منتشر کرد و نوشت: 
«درگذشت آقاى رضا رستمى عزیز خبرنگار شریف سینماى ایران را به مردم مهربان و جامعه سینمایى تسلیت مى‌گویم. خداوند به خانواده محترم و همکاران مطبوعاتى و رسانه‌اى ایشان صبر عنایت فرمایند. روحشان شاد یادشان تا ابد گرامى.»


اشکان خطیبی با انتشار عکسی از رستمی نوشت: 
«فوت رضا رستمی عزیز، خبرنگار حوزه فرهنگ و هنر رو به همه اهالی هنر و مطبوعات تسلیت عرض می‌گم.»


فریبا نادری نیز عکسی از محمدرضا رستمی منتشر کرد و نوشت: 
«رضا رستمی، تسلیت به جامعه رسانه‌ای.»