شهبازی و کیارستمی در جشنواره‌ی «اسب طلایی» تایوان

 هشت فیلم شامل «اولی‌ها»، «خانه دوست کجاست»، «زندگی ادامه دارد»، «ده»، «کلوزآپ»، «زیر درختان زیتون»، «طعم گیلاس» و «باد ما را خواهد برد» در قالب برگزاری بزرگداشت عباس کیارستمی در این رویداد سینمایی به روی پرده خواهد رفت.

طبق اعلام مسئولان برگزاری جشنواره فیلم «اسب طلایی» تایوان؛ این بخش ویژه نمایش آثار کیارستمی به پاس دستاوردهای بزرگ وی در سینمای جهان ترتیب داده شده است.

همچنین فیلم «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی که چندی پیش جایزه اصلی جشنواره فیلم ورشو در کشور لهستان را از آن خود کرد، در بخش پانورامای جشنواره «اسب طلایی» تایوان حضور خواهد داشت و سه نمایش در روزهای 11، 13 و 15 نوامبر (21 ، 23 و 25 آبان ماه) خواهد داشت.

داستان فیلم «مالاریا» که در آن ساعد سهیلی، ساغر قناعت، آذرخش فراهانی، آزاده نامداری، علی استادی و سیامک ادیب بازی می‌کنند درباره دختر و پسری است که در تهران‌گردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند و..

فیلم «مالاریا»

«مالاریا» که هنوز در ایران اکران عمومی نشده است، اولین نمایش خود را در بخش اصلی سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تجربه کرد.

ساخته شهبازی اخیرا در بیستمین جشنواره فیلم «هزار سوم» (Tertio Millennio Film Festival) در رم ایتالیا نیز به روی پرده رفت و با استقبال مخاطبان رو به رو شد.

جشنواره فیلم «اسب طلایی» تایوان از تاریخ 4 تا 24 نوامبر 2016 (14 آبان تا 4 آذر) برگزار می‌شود.