حمایت فارابی در حد وام خلاصه شد

یاسمن نصرتی کارگردان فیلم سینمایی روزگار مجنون در باره تولید فیلم که قرار بود اواخر مهر جلوی دوربین ببرد گفت: متاسفانه حمایت فارابی در حد وام  است که خیلی نمی‌توان با این مبلغ ناچبر وام کار را جلو برد آن هم برای فیلمی که با موضوع دفاع مقدس  است و بخش هایی از آن در دل جنگ می گذرد. اما تمام تلاشم این است که فیلم  10  آذر جلوی دوربین برود.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در حوزه دفاع مقدس برای بخش خصوصی هم شبیه به یک رویا برای فیلمساز است زیرا سرمایه گذاران ترجیح می دهند سرمایه‌شان را روی فیلم‌های زود بازده و گیشه پسند بگذارند.

نصرتی درباره انتخاب بازیگران و عوامل فیلم گفت: ترجیحم این بود که از بازیگران مطرح سینما استفاده کنم اما با توجه به میزان بودجه از این کار صرفنظر کردم و از عوامل پشت دوربین حرفه ای بهره خواهم برد. امیر کریمی به عنوان فیلمبردار انتخاب شدند و امیدوارم بتوانم  کارها را پیش ببرم تا فیلم را به جشنواره فیلم فجر برسانم. 

بنابراین گزارش، فیلمبرداری اثر در مهران و سرپل ذهاب است و یک قصه عاشقانه در کنار جنگ روایت می شود این فیلم درباره فرماندهان جنگ مرصاد است. داستان براساس واقعیت نوشته شده و بخشی از آن برگرفته از تخیلم است. تحقیقات فیلم یک سال و نیم به طول انجامید و به عراق رفتم تا بازگویی قصه براساس واقعیت صورت گیرد.