حمید قبادی درباره برنامه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس تا برگزاری جشنواره مد و لباس فجر، اظهار کرد: تا برگزاری جشنواره مد و لباس فجر، سه جشنواره دیگر داریم که برگزارکننده‌های آن، کارگروه مد و لباس نیست، اما این جشنواره و نمایشگاه‌ها زیر نظر کارگروه مد و لباس برگزار می‌شود.

او ادامه داد: فراخوان جشنواره «نقش تن پوش» نیز منتشر شده که برگزارکننده آن جهاد دانشگاهی است. جشنواره «لباس مشاغل» نیز که فراخوان آن نیز اعلام شده توسط دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود. اختتامیه جشنواره «لباس کتابدار» نیز بعد از ماه محرم و صفر برگزار می‌شود.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس با بیان این‌که دومین جشنواره و نمایشگاه ملی لباس دانشجویی نیز در دست اجراست، گفت:‌ مقدمات برگزاری این جشنواره نیز انجام شده و به‌زودی درباره آن اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

قبادی افزود: هدفی را که ما از ابتدای سال در سیاستگذاری‌های‌مان اشاره کرده بودیم، دنبال خواهیم کرد. به همین دلیل، جریان‌سازی لباس ایرانی و اسلامی را از طریق برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنم روزهای پرکاری را برای لباس ایرانی و اسلامی داشته باشیم.