حاتمی کیا خبر ساخت فیلم بعدی خود در سوریه را تکذیب کرد

ابراهیم حاتمی کیا  تهیه آرت بوک فیلم "بادیگارد" را در راه رسیدن به استانداردهای سینما دانست و گفت: این کار را پسرم اسماعیل حاتمی کیا انجام داده ومن قصد داشتم تجربه سالیان فیلمسازی خود را در این فیلم نشان دهم.

این اولین تجربه من در سینمای دیجیتال است و امیدوارم این کتاب به عنوان مرجع ومنبعی برای علاقمندان به سینمای دیجیتال مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: مبحث آرت بوک و استوری برد در سینمای جهان سالیان سال است که استفاده می شود اما قطعا استفاده از آن در سینمای ایران تحولی را ایجاد می کند این اتفاق همواره در ایران به صورت جسته گریخته افتاده اما اگر ما بتوانیم سینمای دیجیتال را به صورت مستمر پیگیری کنیم فیلمساز می تواند از قبل تمام ایده های خود را لحظه به لحظه و پس از نوشتن فیلمنامه به تصویر بکشد.

کارگردان فیلم "بادیگارد" تهیه آرت بوک را اتفاقی در جهت رشد سینما دانست وافزود: من ادعایی در پیشرو بودن یا به نام خود زدن این اتفاق ندارم تهیه این اثر زکات آن چیزی است که تا به حال یاد گرفته ام.

ابراهیم حاتمی کیا با اعلام خبر ساخت فیلم بعدی اش خاطر نشان کرد: اخبار منتشر شده در خصوص ساخت فیلم بهدی من در سوریه را تکذیب می کنم. من تنها برای سفر به سوریه رفته بودم و قرار نیست فیلمی را در آنجا بسازم. من عادت دارم اخبار مربوط به فیلم را زمانی اعلام کنم که قصد تولید آن را داشته باشم. پس بدانید تا وقتی که خبری از سوی خود من اعلام نشده مابقی اخبار را تأیید نمی کنم.