تور کنسرت‌های «کیهان کلهر» در ایران برگزار می‌شود

کیهان کلهر آذر و دی ماه سال جاری، در تهران، شیراز، بوشهر، اهواز، همدان، تبریز، اردبیل، رشت،کرمان، زاهدان، اراک، سنندج همراه با اردال ارزنجان نوازنده آذربایجانی روی صحنه می‌رود.

اردال ارزینجان نوازنده باغلاما و موسیقی‌دان اهل کشور ترکیه است. ارزنجان در پاییز سال ۲۰۰۴ همراه با کیهان کلهر کنسرت‌های مختلفی در کشورهای متعد برگزار کردند. آنها هم چنین یک آلبوم به نام «باد» (تا بیکران دوردست) نیز منتشر کردند. ارزنجان به همراه کلهر برای نخستین بار در ایران، در شهریور ماه ۱۳۸۹ در تالار وحدت تهران به اجرای کنسرت پرداخت.

اطلاعات بیشتر در مورد تاریخ، محل (لیست شهرها) و جزئیات برنامه، فروش بلیت‌های این کنسرت که با همراهی گروه پردگیان باغ سکوت اجرا می‌شود، طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

کیهان کلهر نوازنده شناخته‌شده کمانچه بهار امسال نیز همراه با نوید افقه (تنبک)، علی بهرامی فرد (سنتور) و هادی آذرپیرا (تار) کنسرت «پردگیان باغ سکوت» را طی چندین شب در تهران روی صحنه بردند و در ادامه همه در چندین شهرستان به اجرای برنامه پرداختند.

کنسرت «پردیگان باغ سکوت» کیهان کلهر با فروش بلیت هشت سانس تنها در تهران، از معدود کنسرت‌های «سازی» طی یک دهه گذشته بود که توانست با اقبال این چنینی مخاطبان مواجه شود.