از دخترم حمایت می‌کنم

مریم بوبانی درباره حضور خود در سریال های تلویزیونی و کار در این رسانه عنوان کرد: من مدتی پیش در سریال «چرخ فلک» بازی کردم و انتهای اپیزودی که من در آن حضور داشتم تغییراتی در دیالوگ ها اعمال شد.

وی ادامه داد: محتوای کلی اپیزود با این تغییرات عوض شد. من قرار بود در یک اپیزود طلاق بگیرم درحالیکه با این تغییرات این اتفاق نمی افتاد. حرف آنها این بود که قرار نیست طلاق تبلیغ شود اما در مواردی طلاق هم یک راه است و اگر اکنون به شکل یک سونامی درآمده دلایل دیگری دارد. ما نباید زنی را که دایم کتک می خورد و همسرش مشکل دارد و حتی نشانه هایی دیده می شد که شوهرش اعتیاد دارد در همان شرایط نگه داریم.

این بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: باید دلایل اصلی طلاق در جامعه را بررسی کرد و بعد به همین دلایل بپردازیم و من قبول دارم که بعضی از این طلاق ها بی اساس هستند. با این حال معتقدم باید منطقی باشیم و نمی توان گفت چون آمار طلاق بالاست به هر شکلی بگوییم که فرد باید بماند و اگر مشکلی دارد و زندگی اش در کتک کاری و آزار و اذیت می‌گذرد نباید طلاق بگیرد.

وی درباره سریال «لبخند رخساره» به کارگردانی بهرنگ توفیقی که این روزها مشغول بازی در آن است، گفت: من نقش ثریا را در این سریال دارم و دختری دارم که نامتعارف بوده و خلاف های زیادی کرده است. این دختر با مسایل زیادی در زندگی خود رو به رو شده است و بعد، از آن اتفاقات کنار می کشد اما تبعات آنها همچنان ادامه دارد.

بازیگر سریال «نفس گرم» اضافه کرد: با این حال این مادر هر اتفاقی که رخ می دهد همچنان پشتیبان دخترش است و از او حمایت می کند و یک دفاع منطقی از او دارد چون می بیند او از عملکرد گذشته اش برگشته است و سعی دارد زندگی سلامتی را داشته باشد.

بوبانی در پایان گفت: رخساره هم عروس من است و ماجراهایی این میان رخ می دهد که داستان سریال را رقم می زند. من قراردادم با این سریال سه ماهه است و فعلا در کار حضور دارم.