دو سریال جدید از عسگرپور در تلویزیون

عسگرپور پس از سریال «نفس گرم» که آخرین مجموعه تلویزیونی او در تلویزیون محسوب می‌شود، با دو مجموعه جدید به تلویزیون برمی‌گردد.

این کارگردان درباره تعاملش با تلویزیون در دوره‌ی جدید ریاست سازمان صداوسیما اظهار کرد: من در تمام این دوره‌ها همواره این تعامل را با صداوسیما داشته‌ام و شاید بخش قابل توجه آن به این برمی‌گردد که چند سالی در تلویزیون مدیریت داشتم و آنجا برای من بیشتر اوقات خانه اول محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین این ارتباط با تلویزیون همواره وجود دارد و خیلی هم به این برنمی‌گردد که امروز رییس صداوسیما چه کسی است. هر چند ریاست فعلی صداوسیما به نظر می‌رسد، مجموعا فردی است که به مقدار زیادی رسانه را می‌شناسد و سابقه خوبی دارد.

این کارگردان سپس مطرح کرد: به عنوان یک فیلمساز و برنامه‌ساز اگر به طرح خوب برسم و بخواهم با تلویزیون کار کنم آن اتفاق می‌افتد و این مربوط به این نمی‌شود که من با سلیقه مدیران جدید چقدر مطابقت دارم.

عسگرپور در ادامه درباره دو مجموعه جدید خود که برای شبکه یک و سه سیما ارائه شده است، اظهار کرد: طرحی که مربوط به شبکه سه سیماست جدی‌تر از شبکه یک سیماست و محتوای آن مربوط به بحث حلال و حرام است و اینکه چگونه یک نفر که بزرگ خانواده است با تصورات خود خانواده خود را اداره می‌کند و خواسته و ناخواسته تبعاتی که برای تصمیم‌گیری‌هایش پیش می‌آید.

او در ادامه یادآور شد: شبکه سه سیما مجموعه «دستت را به من بده» را مایل است کار کند و این مجموعه جدی‌تر از شبکه یک سیما است.

عسگرپور درباره مجموعه‌ای که برای شبکه یک سیما قرار است بسازد نیز توضیح داد: این کار که با عنوان «برای او» ارائه شده است بیشتر به مشکلات جوانان امروز ما که با والدین خودشان در انتخاب دچار مشکل می‌شوند، برمی‌گردد و اینکه اگر در انتخاب نوع زندگی دچار بحران شوند چه باید بکنند.