آرزوی دیرینه آنا نعمتی تحقق یافت+ عکس

آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی سفیر نیکو کاری "دست های مهربان "حامی کودکان وزنان سرپرست خانوار شده است  با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از لحظات زیبای زندگی گفت  و عنوان کردآرزوی دیرینه خود را که قدم نهادن در مسیری روشن و نیکوکارانه بود در چشمان پرامید و لبخند گرمشان دیدم و مشتاقانه دست در دست مهربانشان گذاشتم تا در این مسیر همراه و هم قدم شان باشم.

 

نعمتی  نوشت:

"این معجزه توست که پاییز قشنگ است...زندگی سرشار از لحظات زیباست و زیبایی در زندگی هر فرد بنا به معیارها و ارزش های شخصی، معنای منحصر به فرد خود را دارد؛ اما یکی از زیباترین لحظات زندگی من آن هنگام رقم خورد که با دست های مهربانی آشنا شدم که عشق را به وسعت این سرزمین ارمغان می دهند.

قلب های سرشار از عشقی را دیدم که در بوران یخ زدگی احساس و روزگار خواب زدگی وجدان با تلاشی عاشقانه بذرهای عاطفه را با باران مهر پرورش می دهند و مستانه با شکوفه های امید دل های خالی از آرزو را گلباران می کنند.

آرزوی دیرینه خود را که قدم نهادن در مسیری روشن و نیکوکارانه بود در چشمان پرامید و لبخند گرمشان دیدم و مشتاقانه دست در دست مهربانشان گذاشتم تا در این مسیر همراه و همقدم شان باشم.

پس با کاروان مهربانیِ این دست های مهربان همراه شدم و به برهوت خالی از آرزوی دیار کهن سیستان پای نهادم.

چشمانم چیزهایی را از فقر و محرومیت می دید که باور کردنی نبود... پاییزی پر حسرت و پنهان در دل پاییز رنگارنگ طبیعت.

اما گرمای عشق دست های مهربان معجزه کرد و در این کویر حسرت عشق رویید، امید جوانه زد، لبخند طلوع کرد، بر شاخه های خشک برگ سبز محبت رویید و زیر پای کوبیدن های شاد کودکان برگ های خشک پاییزی، خش خش خوشبختی سر داد.

و چه زیبا بود دیدن لحظه پیوستن موج های سرگردان حسرت به ساحل امن عشق و امید...

یاوران بنیاد دست های مهربان، همراهی با شما پاییز غم انگیز را برایم زیبا و خاطره انگیز ساخت، از مهرتان، از محبت تان سپاسگزارم.

قلب سرشار از عشق تمامی دوستان و یاران و مدیر عامل محترم در دستهای مهربان را می ستایم و آرزومندم هر روز با گرمای مهربانی محکمتر بتپند چرا که خون عشق را در رگ های خشک و یخ زده ناامیدی و حسرت جاری کرده اند و زندگی بخش هستند .

بی شک مرهم گذاری بر زخم ملتهب و ناسور سیستان نیاز به عزم و اراده ملی دارد اما هر زنجیره ای از یک اراده و یک دست تشکیل می شود پس دست در دستان مهربانتان می نهم و عهد می بندم تا در طی کردن این مسیر ناهموار سفیر مهربانی تان باشم و نغمه دل انگیز محبت تان را به گوش همگان رسانده و هم قدمتان باشم."