"همسایه ها" اواسط آذرماه پخش می شود
علیرضا سبط احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی "همسایه ها" گفت: تصویربرداری پروژه "همسایه ها" به کارگردانی مهران غفوریان این روزها در لوکیشن اصلی واقع در خیابان آیت الله کاشانی در حال پیگیری است.
 
وی ادامه داد: گروه تولید سریال "همسایه ها" در کنار  تصویربرداری سریال در محل اصلی، بخش‌هایی را در خیابان و لوکیشن‌های بیرونی مقابل دوربین می‌برند.
 
سبط احمدی تصریح کرد: بیش از 30 درصد از سریال "همسایه ها" پیش رفته و تدوین و صداگذاری به صورت همزمان انجام می شود.
 
وی با اشاره به تغییرات سریال "همسایه ها" پس از تغییر کارگردان و حضور مهران غفوریان به عنوان کارگردان در این مجموعه، اظهار کرد: از تغییرات این سریال به کارگردانی مهران غفوریان می‌توان به حضور مانی اسکندری در بخش طراحی گریم و احسان سجادی حسینی در سمت دستیار اول کارگردان اشاره کرد.
 
این تهیه کننده تلویزیون یادآور شد: مجموعه تلویزیونی "همسایه‌ها" در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در حال تولید است و از اواسط آذرماه در کنداکتور پخش شبکه قرار گرفته است.
 
وی خاطرنشان کرد: جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، اصغر سمسارزاده، شهین تسلیمی، حسین سلیمانی، سپند امیرسلیمانی، نعیمه نظام دوست، سمانه پاکدل، پوراندخت مهیمن و آذین رئوف  بازیگران اصلی سریال هستند.