اعلام فراخوان حضور رسانه ها در جشنواره موسیقی فجر

مهدی وجدانی؛ مدیر روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر با بیان این مطلب اظهار داشت: از امروز فراخوان حضور رسانه ها در جشنواره موسیقی فجر آغاز شده و صرفا رسانه های دارای مجوز از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می توانند درخواست خود را برای حضور در جشن بزرگ موسیقی ایران، به دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر ارسال کنند تا پس از بررسی به درخواست ها رسیدگی شود.

وی تصریح کرد: اولویت ما در بخش رسانه برای این دوره از جشنواره شامل رسانه هایی خواهد شد که دغدغه موسیقی داشته و به جشنواره موسیقی فجر پرداخته باشند. این رسانه ها چه با رویکرد انتقادی و چه غیر انتقادی در جشنواره حضور خواهند داشت.

وی ابراز داشت: متاسفانه در ماه های اخیر که به این رویداد بزرگ موسیقایی نزدیک می شویم تعدای برای دریافت کارت جشنواره اقدام می کنند که متاسفانه با بررسی عملکرده یکساله ی آنان متوجه می شویم موسیقی نه تنها موضوع اصلی آنان نبوده بلکه اصلا به این موضوع نیز نمی پردازند و صرفا جهت حضور در جشنواره اقدام می کنند ، این گروه از رسانه ها اولویت سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر نخواهند بود.

وجدانی در ادامه گفت:در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر برای رسانه ها سهیمه هایی در نظر گرفته شده است که به اطلاعشان خواهد رسید.

وی ادامه داد: رسانه های متقاضی تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 30 آذر مهلت دارند، آمادگی خود برای حضور در سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر طی نامه رسمی همراه با عکس و ممهور به مهر رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وجدانی در پایان افزود: وظیفه روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر این است که در جشن بزرگ موسیقی ایران پذیرای رسانه هایی باشد که دغدغه آنها واقعا موسیقی است.