پخش فرمول یک علی ضیا تا عید

ضیاء در خصوص جذابیت برنامه های صبحگاهی و اتفاقاتی که در برنامه رخ می دهد، بیان کرد: تا آن جایی که ممکن است پیش از شروع هر قسمت، برنامه ریزی هایی درباره آن صورت می گیرد و در اتاق فکر تصمیم گیری ها انجام می شود، به همین جهت اغلب اتفاقات از پیش تعیین شده هستند.

وی درباره عنوان «فرمول یک» اظهار داشت: ما فرمول جدیدی را در شبکه یک ارائه داده ایم که امیدوارم مورد قبول مردم قرار بگیرد، از طرفی خود این مسابقات (فرمول یک) هم دارای هیجان هستند و ما نیز تلاشمان این است که برنامه پرهیجانی را داشته باشیم.

*ما از صفر شروع کرده ایم/ به جای صبح بخیر ایران نیامدیم

ضیاء در خصوص استرس و نگرانی اش بابت جایگزینی این برنامه به جای «صبح بخیر ایران» باسابقه و اجرا در آن گفت: اگر قرار بود ما به جای صبح بخیر ایران و با نام آن باشیم قطعأ برای من استرس زا بود، چرا که به هر شکل، آن برنامه ای قدیمی محسوب می شود که با یک فرمت خاص سال ها به روی آنتن رفته و ما هم باید سعی می کردیم تا مخاطبانش را درگیر کنیم، اما «فرمول یک» با شکل و فرم جدیدی از گفتگو ها گرفته تا آیتم هایش آغاز شده است.

وی افزود: این یعنی ما باید از صفر بسازیم و مخاطب را با این شکل جدید آشنا کنیم؛ به همین جهت استرسمان خیلی کم تر از زمانی است که قرار بود با نام صبح بخیر ایران بیاییم.

مجری «فرمول یک» راجع به زمان ادامه دار بودن این برنامه عنوان کرد: طبق صحبت هایی که تا به الان شده، سعی ما بر این است تا عید برنامه داشته باشم و در خصوص ادامه دار بودن آن باید ببینیم که چه پیش می آید و چه تصمیماتی اتخاذ می شود.

این مجری که پیش از این تجربه برنامه سازی را نیز داشته است، درباره تصمیمات جدید برای ادامه این اتفاق اظهار کرد: در حال حاضر نیز من عملأ دستیار تهیه کننده هم هستم و حتی اگر به من بگوید طی بزن هم این کار را می کنم، چرا خودم را جزئی از تیم برنامه ساز می بینم و امیدوارم که آن ها هم من را قبول کنند.

*مسائل درون خانوادگی از نگاه علی ضیا

در ادامه صحبت از تغییر مدیریت ها، شرایط و تاثیر آن بر روی کار عوامل اجرایی شد و ضیاء نیز که فراز و نشیب های موجود در این عرصه را در زمان های مختلف چشیده است، در این خصوص اذعان داشت: واقعیت این است که برخی موضوعات مثل این که وقتی مدیری عوض می شود چه قدر اوضاع خوب یا بد شده درون خانوادگی هستند، اما می توانم بگویم برای گروه ما همین که می توانیم راحت مدیران ارشد سازمان را ببینیم و این عزیزان نیز به ما لطف دارند یکی از اتفاقات دلنشین است.

وی تصریح کرد: به طور کلی برخوردها، برخوردهای بهتری شده، جوانان بیشتر از قبل در سازمان کار می کنند، فکرها و اقدامات خلاقانه تر شده و در مدیریت های ارشد بازهم جوانان را می بینیم و این ها نکات مثبتی اند که به چشم می خورد.

ضیاء در پایان با اشاره به تأثیرگذاری نوع مدیریت خاطرنشان کرد: حتمأ مدیریت تأثیر داشته که الان می گویم  شرایط خوب است و البته مدیران قبلی نیز زحمت کشیده اند و امیدوارم آن نکات مثبت روز به روز بیشتر شود.