یک بازیگر:کشور بی ولی شود فضا برای بیگانگان باز می شود

علیرام نورایی بازیگر فیلم «یتیم‌خانه‌ ایران» درباره‌ اختصاص تنها ۲۴ سالن برای نمایش این فیلم، گفت: فیلم آقای طالبی در اکران عمومی به حق خود نرسید. در حالی که به سادگی می‌توانست مانند دیگر فیلم‌ها سالن‌های بیشتری در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ذائقه‌ی مردم فیلم‌های عاشقانه و طنز است و به فیلم‌های تاریخی اشتیاق کمتری نشان می‌دهند، اضافه کرد: یتیم‌خانه‌ ایران برای مردم ایران است تا بدانند بیگانگان چه بر سر اجدادشان آورده‌اند. فیلم به‌خوبی نشان می‌دهد وقتی کشور بی ولی و صاحب شود، فضا برای بیگانگان باز خواهد شد تا هر غلطی دلشان می‌خواهد بکنند.

نورایی بابیان اینکه برای یتیم‌خانه‌ی ایران سال‌ها زحمت‌کشیده شده گفت: آقای طالبی پنج سال در مورد موضوع فیلم تحقیق کردند چند سال هم صرف پیش‌تولید و ۷ ماه فیلم‌برداری شبانه‌روزی داشته است.

وی در ادامه تأکید کرد: اختصاص ۲۴ سالن برای اکران حق این فیلم ادا نشده؛ معتقدم یتیم‌خانه می‌توانست با تبلیغات بیشتر و بهتر جذب مخاطب بیشتری کرده و سالن‌های بیشتری را به خود اختصاص دهد.

نورایی افزود علی‌رغم مدت‌زمان پخش نسبتاً زیاد با حضور در سالن‌های اکران مختلف اشتیاق جوانان علی‌الخصوص دانشجویان را به این فیلم دیده‌ام. امیدوارم با بازنگری‌های مسئولین سالن‌های بیشتری به این اثر ملی اختصاص یابد تا بتواند به‌حق خود برسد.