دلیل حضور شیوا خنیاگر در ماه و پلنگ
شیوا خنیاگر بازیگر سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" در خصوص دلیل حضورش دراین مجموعه تلویزیونی گفت: دلیل اصلی من برای ایفای نقش در سریال "ماه و پلنگ"، حضور احمد امینی به عنوان کارگردان این اثر بوده است.
 
وی ادامه داد: ما در ابتدا یک سیناپس داشتیم و متن فیلمنامه هنوز کامل نبود و به همین دلیل،‌ بنده چندان از پررنگ بودن و یا کم رنگ بودن نقشم آگاهی نداشتم.
 
بازیگر سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" همچنین تصریح کرد: از نقشم در سریال احمد امینی در این اندازه اطلاع داشتم که مادر شخصیت اصلی سریال است و از این جهت ،‌این نقش ویژگی خاص و همچنین تازگی برای من نداشت.
وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: در 5 ، 6 سال اخیر به دلیل نبود کار ،‌ شرایط موجود هم به گونه ای نبود که ما بخواهیم به شکل گزیده اثری را برای ایفای نقش انتخاب کنیم چرا که گزیده کاری زمانی اتفاق می افتد که تعداد کارهای پیشنهادی زیاد باشد و اینگونه بتوان از بین آن ها ، اثری را انتخاب کرد.
 
خنیاگر همچنین توضیح داد: گزیده کار بودن ،‌ اتفاقی است که در سال های گذشته رخ نداد و بنده هم به دلیل اینکه بیکار بودم و می خواستم بین همکارانم و در جریان کار حضور داشته باشم ، ایفای نقش در این سریال را پذیرفتم.
 
این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به بازخوردهای سریال "ماه و پلنگ" در فضای مجازی ،‌ یادآور شد: گاهی در فضای مجازی و زیر پست های دوستانم که در این سریال حضور داشته اند،‌ مطالبی نوشته می شود که در نهایت بازخورد چندان خوبی ندارد.
 
وی اظهار کرد: مطالبی که زیر پست های همکارانم نوشته می شود و بار منفی برخی نظرها ‌، گاهی نگران کننده به نظر می رسد در حالی که ما چنین پیش بینی از قبل نداشتیم و تصور می کردیم مانند سریال "مرگ تدریجی یک رویا" که ساخته دفتر آرمان زرین کوب بود‌، این اثر هم با استقبال رو به رو می شود.
 
بازیگر سریال "ستایش" خاطرنشان کرد: البته پخش این سریال تا این لحظه ‌، به نقطه های میانی آن رسیده و با ادامه داستان ‌، ممکن است بیننده ها نظرات دیگری داشته باشند البته نقدهایی که نسبت به یک سریال صورت می گیرد گاهی ناشی از دیده شدن اثر مورد نظر است.
 
گفتنی است ،‌ سریال تلویزیونی "ماه و پلنگ" با ایفای نقش هنرمندانی همچون صدرالدین شجره‌، بیتا سحرخیر،‌ امیرمحمد زند،‌ شاهرخ استخری،‌ داریوش ارجمند،‌ علی شادمان،‌ ویدا جوان،‌ عطا عمرانی ،‌ پوراندوخت مهیمن،‌ شهین تسلیمی و شیوا خنیاگر هر شب ساعت 20:45 میهمان مخاطبان شبکه سه سیما می شود.