جا ماندن یک کارگردان دیگر از جشنواره فیلم فجر
سیروس الوند از عدم ساخت فیلم "آنجا همان ساعت" طی  سال جاری خبر داد و گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا من نتوانم این فیلم را برای امسال تولید کنم و با توجه به اینکه شاهد تغییر فصل هستیم، تولید این فیلم به سال آینده موکول شده است.
 
وی ادامه داد: برای ساخت این فیلم نیاز به فضایی دارم که در فصل تابستان میسر می شود. تمام تلاشم را برای تولید این فیلم انجام دادم منتها این فیلم فعلاً متوقف شده است.
 
کارگردان فیلم "پرتغال خونی" نسبت به حضور خود در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر افزود: دلم می خواهد اولین فیلمی که می سازم، آنجا همان ساعت باشد. با توجه به توقف این پروژه امسال در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهم داشت و حتی اگر شرایط هم الان مساعد شود وقت ساخت این فیلم را ندارم.
 
وی از پرداختن به پروژه های دیگر تا فرارسیدن زمان فیلمبرداری "آنجا همان ساعت" تصریح کرد: پیشنهادهایی شده اما چون فیلمنامه "آنجا همان ساعت"پروانه ساخت گرفته صبر می کنم تا بازگشتم به فیلمسازی با همین فیلم اتفاق بیافتد.
 
کارگردان فیلم "تله" دلیل تاخیر در ساخت آخرین فیلمش را اینگونه توصیف کرد: علاوه بر مشکل سرمایه که در تمامی این پروژه همراه من بود، مشغولیت بازیگران فیلم هم عامل دیگری بود تا ساخت این فیلم دچار توقف شود.
 
الوند درباره بازیگران حاضر در این فیلم خاطرنشان کرد: حضور ماهور الوند در این فیلم قطعی شده و چهار بازیگر جوان دیگر هم به پروژه اضافه می شوند. در این فیلم از یک چهره جدید سینمایی رونمایی خواهم کرد. بازیگری که در تئاتر خوش درخشیده و با این فیلم وارد سینما می شود.