"کام شیرین" شبکه دو تغییر می کند

فصل دوم برنامه "کام شیرین" با اجرا و کارشناسی هومن نامور با رویکرد هم آموزی روی آنتن شبکه دو می رود. به این صورت که در استودیو شاهد گفتگو میان حضار و کارشناس برنامه حول محور موضوع هر قسمت خواهیم بود. فتح باب گفتگو ها نیز در استودیو پس از به نمایش در آمدن بخش نمایشی که منحصرا برای هر قسمت از برنامه تولید شده است صورت می پذیرد.

بخش‌های نمایشی "کام شیرین" برش هایی از زندگی انسان هاست که رفتارهای درست و غلط را به نمایش می کشد. رفتار ها، کنش ها و واکنش های بین همسران و فرزندان و تصمیم گیری در زمان های مختلف، نقاط عطفی است که حضار داخل استودیو بر سر آنها به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بازیگران بخش های نمایشی عبارتند از محمد فیلی، مهدی علیپور، فریبا طالبی، سعید بحر العلومی، مهدی شیخی، الهه فرشیچی و مرجان قمری.

عوامل تولید این برنامه نیز عبارتند از کارگردان هنری حمیدرضا غفارزاده، مدیر تصویربرداری علی احسانی، مدیر صدابرداری سیامک نیازی، طراح دکور محسن باباخانی، طراح گریم نسیم استوار، طراح لباس مرضیه حبیبی.

برنامه "کام شیرین" کاری است از گروه خانواده و فرهنگ به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی و محمد سلیم کیا که از شنبه تا سه شنبه ساعت ۱۱ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.