سورپرایز یک خواننده در شب یلدا

حجت اشرف زاده خواننده موسیقی ایرانی گفت: قطعه ای با عنوان "برف  آمد" را ویژه شب یلدا آماده کرده ام که قرار است به همین مناسبت در اختیار علاقمندان موسیقی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: این قطعه با حال و هوای رویارویی پاییز و زمستان تولید شده است و ما این اثر را به عنوان هدیه ای در شب یلدا به تمامی مخاطبان تقدیم می کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: عوامل مختلفی در تولید این اثر حضور داشتند اما از میان آن ها می توان به سعید زمانی به عنوان فردی که عهده دار مسئولیت ساخت موسیقی این قطعه بوده،‌اشاره کنم.

خواننده قطعه خاطره انگیز "ماه و ماهی" همچنین توضیح داد: به امید قرار است شب یلدا کنار خانواده باشم و به منزل بزرگترها به ویژه پدربزرگ ومادربزرگ که از دوران کودکی به منزلشان می رفتیم،‌ برویم و در این شب یک شب نشینی و دورهمی داشته باشیم.

وی یادآور شد: به طور معمول در فضای خانوادگی مان در شب یلدا،‌شعر حافظ و سازو آواز جریان دارد و فضای ما بیشتر از آنکه به خوردنی ها ربط پیدا کند، به شعر و موسیقی مربوط می شود ضمن اینکه حافظ خوانی هم از برنامه های اصلی ما در این شب قلمداد می شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور یقین در شب یلدا اعضای خانواده درخواست می کنند که قطعه ای را برایشان بخوانم البته اگر درخواستی هم از جانب آن ها نباشد،‌من حتما اثری را خواهم خواند.

گفتنی است ،‌جدیدترین آلبوم موسیقی منتشر شده از حجت اشرف زاده "خاتون" نام دارد که به مناسبت فرارسیدن ماه محرم روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم خاتون از 14 قطعه به نام های گوهر اشک،‌ آغاز،‌ حسرت،‌کوچه تنهایی،‌ قلب داغدار،‌نغمه آب‌، تک نوازی قانون،‌رسم دلبری،‌ تک نوازی ترمپت، خدمت،‌تک نوازی نی،‌ خادمان خاتون ،‌وفا و نسخه بدون کلام کوچه تنهایی تشکیل شده است.

شعرهای آلبوم خاتون را سید محمد سادات اخوی سروده و کارهای آهنگسازی و تنظیم را به ترتیب محسن جلیلی و امیر شیرازی بر عهده داشته اند.