موسیقی نواحی گروه "تال" روی صحنه برج میلاد

گروه موسیقی "تال" به خوانندگی فرج علیپور 15 دی روی صحنه می رود.

استقبال از این کنسرت به اندازه ای بود که اجرای این گروه برای یک نوبت دیگر هم تمدید شد.

در بخشی از این برنامه قرار است از تنبور لرستان رونمایی شود که قرار است از این پس، این تبور جایگاه ویژه ای در سازبندی های این گروه داشته باشد.

در این کنسرت جلوه‌هایی از موسیقی لری لرستان و لری بختیاری با زبان‌های لری و لکی به مخاطبان عرضه خواهد شد و بخشی از ترانه‌‌ها برای نخستین بار بر روی صحنه اجرا خواهند شد.

آئین شب چله در استان‌های لُرنشین شامل فال چِلسرو، شاهنامه‌خوانی و متل‌خوانی لُری از جمله بخش‌های این گردهمایی فرهنگی خواهد بود.

مسلم علیپور سرپرست گروه "تال" است و میلاد علیپور تنظیم قطعه ها را انجام داده است.

در این اجرا فرج علیپور علاوه بر خوانندگی، کمانچه می نوازد. در این کنسرت همچنین مسلم علیپور به عنوان نوازنده کمانچه، میلاد علیپور به عنوان نوازنده تار، آرام علیپور به عنوان نوازنده تار باس، بابک غسالی به عنوان نوازنده بربط، محمود نوذری به عنوان نوازنده سنتور، محسن کیهان نژاد به عنوان نوازنده سرنا، مهزاد خردمند به عنوان نوازنده کمانچه آلتو، ماهور زمانه پور به عنوان نوازنده تمبک و شهریار نظری به عنوان نوازنده دف حضور دارند.

با توجه به اینکه در شرایط کنونی، کمتر برنامه ای در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار می شود، گروه موسیقی "تال" که فعالیت های خود را بر موسیقی نواحی متمرکز کرده، این شانس را دارد تا با مخاطبانش در برج میلاد دیدار کند و این موضوع، یک امتیاز برای این گروه محسوب می شود.

گروه موسیقی "تال" 15 دی ساعت 21:30 در برج میلاد به اجرای برنامه می پردازد.