چرا شهرزاد 2 متوقف شد؟

 تصویربرداری فصل دوم سریال نمایش خانگی «شهرزاد» که از اواسط مهرماه در تهران آغاز شده است همواره در حین پیش تولید و پروسه تولید با حواشی مختلفی از جمله بازداشت محمد امامی تهیه کننده این مجموعه به علت بدهی روبرو بوده است.

به تازگی نیز خبری مبنی بر تعطیلی تصویربرداری پروژه «شهرزاد 2» رسانه ای شده که طبق اطلاعات خبرنگار دیباچه علت این تعطیلی عدم پرداخت دستمزد عوامل این سریال و یا کمبود بودجه نبوده است بلکه دردهای مزمنی در ناحیه کمر حسن فتحی کارگردان این سریال باعث تعطیلی چند روزه این پروژه شده است.

البته پیش از این نیز سیدهادی رضوی سرمایه گذار فصل اول «شهرزاد» بارها با گفتگو در رسانه های مختلف ادامه تولید شهرزاد را به چالش کشانده است و این در حالی است که سیدمحمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» به علت بدهی به صندوق هنرمندان در بازداشت به سر میبرد.

آنچه که از داستان فصل دوم در خبرها آمده این است که ماجرا از جایی شروع می‌شود که بعد از مرگ «بزرگ آقا» همه چیز به قباد می‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه «دیوان سالار» می‌شود. اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق «عمه بلقیس» که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای گرفتن قدرت از قباد به تهران می‌آید تا اینکه ....

فصل اول این مجموعه نمایش خانگی با استقبال بالای مخاطبان روبرو شد و فصل دوم این مجموعه طی 28 قسمت از نوروز 96 به بازار نمایش خانگی خواهد آمد.

تیم سازنده «شهرزاد 2» در فصل دوم این سریال تغییرات اندکی داشته اند و در این فصل مجید میرفخرایی به عنوان مدیر هنری، عبدالله اسکندری به عنوان چهره پرداز و حسن مصطفوی به عنوان مدیر تولید به این مجموعه اضافه شده اند.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، مهدی سلطانی، رامین ناصر نصیر، آتنه فقیه نصیری و ... بازیگران فصل دوم «شهرزاد» را تشکیل داده اند.