آخرین خبر از سریال لبخند رخساره

مریم بوبانی بازیگر عرصه تلویزیون و سینما گفت: تاکنون حدود 800 درصد از  تصویربرداری سریال تلویزیونی "لبخند رخساره" انجام شده است.

وی ادامه داد: بنده در سریال "لبخند رخساره " نقش مادر آتنه را بازی می کنم و در روند ایفای نقش خود با هنرمندانی همچون بهناز جعفری، کامبیز دیرباز و پریوش نظریه به صورت متقابل به ایفای نقش می پردازم.

بازیگر سریال تلویزیونی "مختارنامه" تصریح کرد: در ابتدا و پیش ازخواندن فیلمنامه با اعتمادی که به قلم سعید نعمت اله داشتم، وارد این پروژه شدم.

وی اظهار کرد: کارهایی که نعمت اله تاکنون انجام داده به خوبی نشان می دهد که موضوع فیلم های او بیشتر اجتماعی و خانوادگی است. 

بازیگر سریال تلویزیونی "تا ثریا" یادآور شد: موضوع سریال تلویزیونی "لبخند رخساره " نیز جدا از سایر آثاری که تاکنون نعمت اله نوشته است، نیست.

وی همچنین گفت: "لبخند رخساره " فیلمنامه ای بسیار خوبی دارد و مسائلی که خانواده ها با آن درگیر هستند را به تصویر می کشد و در طول داستان علاوه بر پرداختن به مسائل مختلف، موضوع های عاطفی را هم مورد توجه قرار می دهد.

بازیگر فیلم سینمایی "مرگ کسب وکار من است" تصریح کرد: سریال "لبخند رخساره"  تمام جوانب مختلفی را که به زندگی شخصی افراد نزدیک است را به خوبی به تصویر کشیده وامیدوارم در ادامه هم پرداختن به این موضوعات به خوبی صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: متن سریال هم اکنون در حال نگارش است و از این جهت نمی دانم که تصویربرداری تا چه زمانی ادامه پیدا می کند اما ما مشغول کار هستیم و ادامه تصویربرداری بستگی به این دارد که موضوع سریال تا کجا پیش برود.

گفتنی است، سریال تلویزیونی " لبخند رخساره" به  کارگردانی بهرنگ توفیقی و با بازی هنرمندانی همچون کامبیز دیرباز، مریم بوبانی، بهناز جعفری و پریوش نظریه هم اکنون مراحل تصویربرداری را طی می کند.