سلحشور: در لجنزاری به نام سینما نمی توان حرف از اسلام زد

به گزارش شیعه آنلاین، فرج الله سلحشور کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف (ع)، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رویش در مشهد مقدس، طی اظهاراتی شدیداللحن گفت: دبیران جشنواره به صراحت گفتهاند که سینما مذهبی یعنی چه و سینمای دینی را قبول ندارند.

«سلحشور» با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم دینی رویش که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارد، گفت: الان جشنواره فیلم رویش گذاشته‌اند. آقایی بنام «صانعی» و «بیگلری» به صراحت می‌گویند سینما مذهبی و این مسخره بازی‌ها یعنی چه، سینما سینما است و حرف آن یکی است و سینمای اسلامی را اصلا قبول ندارند آن هم جایی مثل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف(ع) همچنین گفت: وقتی در یک مملکت حرف سینمای اسلامی می‌ زنند، در حالی که برای اسلامی شدن آن کاری نکردند معلوم است تصمیمشان غلط است.

وی با بیان مثالی، عنوان کرد: در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب، گلابی و انار تمیز گشت و این یک حماقت است، در یک لجنزاری به نام سینما که ریزه خوره دستورالعمل‌های صهیونیستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد.

سلحشور در پایان گفت: در این سینما که در دستان صهیونیستها است نمیشود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به یک دزد بگویی چرا مال حرام میخوری، به سینمایی که ماهیت صهیونیستی دارد نمیتوان نام اسلامی داد.