فیلم هایی که بهمن ماه اکران می شوند
غلامرضا فرجی درباره مصوبات  شورای صنفی نمایش گفت: در این جلسه مصوب شد انیمیشن سینمایی «مبارک» ساخته محمدرضا  نجفی امامی بعد از برگزاری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به سرگروهی سینما آزادی به نمایش در آید.

انیمیشن «مبارک» با بازی الناز شاکردوست داستان پیرمرد نقالی را روایت می‌کند که با عروسک‌هایی که در اقتباس از شخصیت‌های شاهنامه فردوسی ساخته شده‌اند، به کسب و کار مشغول است.

وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» ساخته پیمان قاسم خانی نیز بعد از جشنواره فیلم فجر در گروه سینمایی زندگی اکران می شود.

حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ویشکا آسایش، بیژن امکانیان، نیوشا ضیغمی، رضا رویگری، آزاده صمدی، نسیم ادبی، رضا کریمی، امیرمهدی ژوله از جمله بازیگران «خوب، بد، جلف» هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک کارگردان هنری سینما از طرف تهیه کننده‌اش تحت فشار است تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. از نظر کارگردان آنها بدترین انتخاب‌های ممکن هستند، اما اگر می‌خواهد که فیلم را بسازد مجبور است در مدت کوتاهی آنها را به نقش‌هایشان نزدیک کند و این کار آسانی نیست.

سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان اینکه فیلم سینمایی «افسونگر» به کارگردانی حسین تبریزی از روز چهارشنبه(ششم بهمن  ماه) به سرگروهی سینما ماندانا اکران خواهد شد، گفت:فیلم «بچه های جسور» ساخته  حجت الله سیفی نیز در همین زمان در گروه آزاد به نمایش در  می آید.

پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نیلوفر شهیدی، تیرداد کیایی، نگار فروزنده و شقایق فراهانی در فیلم «افسونگر» نقش‌های اصلی را ایفا می‌کنند.

سیاوش تهمورث، نعیمه نظام‌دوست، امیر نوری و سعید داخ از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فرجی خاطرنشان کرد: اکران 2 فیلم «افسونگر» و «بچه های جسور» که همزمان با جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آیند بعد از ایام برگزاری جشنواره نیز ادامه خواهد داشت.

رضا ایرانمنش، لیلا بوشهری، مهرداد فلاحتگر، محمد بزرگمهر، محمد نوری، رویا حمزه لویی، مریم یوسف در کنار بازیگران نوجوان مسیح سیفی، زهرا عباس زرگری و یعقوب نفهان در «بچه های جسور» بازی می کنند.

در خلاصه داستان «بچه های جسور» آمده است: دانیال و خواهرش در یک جستجوی ذهنی وارد یک شهر قدیمی زیر زمینی می شوند که آدم هایش به طلسم افسونگر گرفتار شده اند. آدم هایی که یا بشکل حیوان در آمده اند و یا به مردان کوتوله ای تبدیل شده اند.