فیلم هایم به جشنواره نرسید

محمود کلاری فیلمبردار با سابقه سینما در خصوص حضور خود در سی و  پنجمین جشنواره فیلم فجر گفت: متاسفانه امسال در جشنواره فیلمی ندارم، البته امکان دارد که "فِراری" علیرضا داود نژاد به جشنواره فیلم برسد اما هنوز قطعی نشده است.

وی در همین راستا ادامه داد: امسال مدیریت فیلمبرداری دو فیلم را بر عهده داشتم که متاسفانه هیچ کدام از آنها به جشنواره نرسید. "ساعت 5 عصر" به کارگردانی مهران مدیری در ابتدا قصد حضور در جشنواره داشت که بعدها با ادامه روند تولید حضورش در فجر امسال منتفی شد.

فیلمبردار "بادیگارد" غیبت خود در جشنواره را اینگونه توصیف کرد: این عدم حضور، خوبی خاص خودش را دارد و آن این است که امسال با خیال راحت تری به دیدن آثار حاضر در جشنواره خواهم نشست و از کار سایر دوستان لذت خواهم برد.

وی فیلمبرداران جوان را صاحب ایده و خلاقیت دانست و تاکید کرد: بچه های جوان در عرصه فیلمبرداری فوق العاده هستند. فارغ از اینکه این جوانان چه سبکی را دنبال می کنند باید بگویم آنان صاحب نگاه، اندیشه و کاملاً  آشنا به علم روز سینما هستند.

برنده 4 سیمرغ بلورین جشنواره در حضور جوانان را پیش زمینه اتفاقاتی هیجان انگیز خواند و خاطرنشان کرد: بدون اغراق در عرصه فیلمبرداری باید منتظر اتفاقات بسیار بزرگی از سوی جوانانمان باشیم.