برگزاری فرش قرمز یک فیلم با سکوت به احترام جوهرچی
فرش قرمز فیلم سینمایی"آزاد به قید شرط" با حضور کارگردان و بازیگران و همچنین عوامل این اثر سینمایی دقایقی قبل در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
 
در این مراسم حسین شهابی به عنوان کارگردان فیلم و امیردلاوری، شکرخدا گودرزی و چند تن دیگر بازیگران این اثر همراه با عوامل فیلم حاضر شدند.
 
امیر دلاوری در این مراسم گفت: امروز و به دلیل حادثه دردناک درگذشت حسن جوهرچی می خواهم یاد او را بزرگ بداریم و از همه شما عزیزان درخواست کنم که لحظه هایی را به حرمت تمام لحظه های خوشی که حسن جوهرچی برای شما عزیزان خلق کرد، سکوت کنید.
 
 
در این لحظه موسیقی جشنواره فیلم فجر که همراه با آغاز مراسم فرش قرمز هر فیلم پخش می شود، متوقف شد.
 
دلاوری همچنین تصریح کرد: امیر جعفری و شقایق فراهانی خیلی دوست داشتند که هم اکنون در این مراسم حضور داشته باشند اما به دلیل اینکه سر فیلمبرداری بودند این اتفاق نیفتاد اما بابت این موضوع عذرخواهی کردند.
 
حسین شهابی کارگردان فیلم " آزاد به قید شرط" در این مراسم گفت: برای یک فیلمساز هیچ چیزی لذت بخش تر از لحظه ای که فیلمش اکران می شود نیست از این جهت بسیار خوشحالم که امروز این فیلم را در کنار مخاطبان سینما تماشا می کنم.
 
شکرخداگودرزی بازیگر این اثر سینمایی نیز در این مراسم فرش قرمز اظهار کرد: هنر ما داغدار نبودن هنرمندان عزیزی همچون حسن جوهرچی، جعفر والی و رکن الدین خسروی است.
 
وی ادامه داد: برای بزرگداشت یاد این عزیزان لطفا آنها را همراه با هنرشان تشویق کنید.