«یه وجب عشق» به بازار آمد

آلبوم موسیقی «یه وجب عشق» به خوانندگی «حسین سیاحی»، از سوی شرکت «آوای ماندگار صداقت»، روانه بازار موسیقی شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق سایت «بیپ تونز»، بصورت قانونی و آنلاین خریداری کرد.

آلبوم «یه وجب عشق» با آهنگسازی و صدای «حسین سیاحی»، اثریست در سبک پاپ ایرانی و شامل یازده قطعه که «صبر کن»، «حرفی نمونده»، «دوباره»، «یه وجب عشق»، «زندگی»، «دلبستگی»، «جاده»، «انگیزه»، «واسم بسه»، «شب نقره ای» و «چه احساسی» عناوین قطعات اجرا شده آن می باشد.

«نوید احمدی» و «مجید الماسی» تنظیم قطعات این آلبوم را برعهده داشته‌اند و ترانه‌های آلبوم نیز از سروده‌های «مهرداد سپهری»، «پویا بیاتی» و «شقایق پاک سیما»، گلچین شده است. همچنین نوازندگان سرشناسی همچون «فیروز ویسانلو»، «محمد رسول تناور»، «امین هدایت نیا»، «حسین سیاحی»، «احسان امیدی»، «داوود اریکه»، «بابک شهرکی»، «مسعود همایونی»، «هومن نامداری» و «بابک ریاحی پور» نیز در آلبوم حضور دارند.

شایان ذکر است که آلبوم موسیقی «یه وجب عشق» به خوانندگی «حسین سیاحی»، اثری از انتشارات مؤسسه فرهنگی هنری «آوای ماندگار صداقت» می باشد که علاقمندان می توانند نسخه اورجینال آنرا از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند. همچنین خرید و دانلود قانونی این اثر از «بیپ تونز» امکان پذیر می باشد.