آغاز پیش فروش «رویای بی تکرار»

تازه ترین اثر با صدای «علی زند وکیلی»، خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان، از طریق سایت «بیپ تونز» آغاز شد.

آلبوم «رویای بی تکرار»، جدیدترین اثر «علی زند وکیلی» پس از مدتی از انتظار طرفداران این هنرمند در چند روز آینده روانه بازار می‌شود. تاریخ دقیق انتشار این آلبوم ۲۳ بهمن ماه اعلام شده که تهیه کننده این آلبوم «سپهر صاحبی» بوده و به همت شرکت «رنگین کمان هنر جوان» راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

«علی زندوکیلی» درباره این آلبوم چنین گفته است: «بیشتر آهنگهای این آلبوم ساخته خودم است و نوازنده‌ها از اعضای گروه موسیقی زند می‌باشند، همچنین در ساخت و تنظیم موسیقی از همکاری‌ هنرمندانی همچون «یاشار یاری» و «علیرضا افکاری» بهره برده ام.»

از علی زند وکیلی، تاکنون آلبوم‌های زیادی از جمله «چون رقص آب»، «یادی به رنگ امروز» و «همنشین درد» منتشر شده است، اما به گفته این هنرمند، وی در «رویایی بی تکرار» قرار است مخاطبین را با شخصیت مستقل هنری خود روبرو کند.

شایان ذکر است که نخستین قطعه از این آلبوم به نام «بی‌تابانه»، با ملودی «محمد زندوکیلی»، شعری از «فراز حلمی» و تنظیم «یاشار یاری» چندی پیش به صورت رایگان منتشر شد.

علاقمندان می توانند جهت پیش خرید آلبوم «رویای بی تکرار» با صدای «علی زند وکیلی»، به سایت «بیپ تونز beeptunes.com» مراجعه نموده و این اثر را بصورت قانونی و آنلاین خریداری کنند.