خواننده محبوب و معروف روی صحنه رفت
حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ در نخستین تجربه اجرای  صحنه ای خود ، در سی و دومین جشنواره بین المللی موسقی فجر روی صحنه رفت.
 
حامد همایون چند ماه قبل با انتشار تک قطعه "چتر خیس" توانست رضایت شمار بالایی از مخاطبان موسیقی پاپ را به دست آورد و پس از اینکه نام او بر سر زبان ها افتاد و موسیقی اش شنیده شد ، آلبوم این خواننده جوان روانه بازار موسیقی شد.
 
 
نخستین آلبوم حامد همایون "دوباره عشق" نام دارد و از 18 قطعه به نام های "دیوونگی" ، "قسمت" ، "چه عشقی" ، " نگاهم کن" ، " دوباره عشق" ، " می روم" ، " بارون که زد" ، " چنین کنم چنان کنم" ، " مجنون" ، " دنیای من" ، " خدا همین حوالیه" ، " شیدایی" ، " به چشمات قسم" ، " چتر خیس" ، " مردم شهر" ، " آه نکش" ، " جادوی نگاه " و "هیهات" تشکیل شده است.
 
این خواننده همچنین در نخستین اجرایش از حس و حال عجیب خود از حضورش روی صحنه سخن گفت و اینکه در گفت و گوی خود پیش از اجرا با مادرش، او تاکید کرده که به طور یقین همه آن افرادی که تا امروز تو را همراهی کرده اند، امشب در کنارت خواهند بود.
 
 
همایون در مدت زمان کوتاهی که از حضورش روی صحنه می گذرد، در شهرهای مختلفی همچون اصفهان و کیش به اجرای برنامه پرداخته است.
 
همچنین قرار است این خواننده از ابتدای سال 1396 تور کنسرت های خارجی خود را در کشورهای مختلف برگزار کند.
 
 
به طور یقین یکی از دلایل جذب تعداد بالایی ازمخاطبان موسیقی پاپ به سوی حامد همایون سبک جدید او در موسیقی پاپ و جریان امید و انرژی مثبت در قطعه هایش است که باعث می شود نسل جوان بیش از پیش موسیقی او را دوست داشته باشند.
 
حامد همایون 5 و 6 اسفند در چهار نوبت و درساعت های 19:00 و 22:00 در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه می رود.